Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lepel schreef:Dan heb ik ook nog een Blueroan Tinkermerrie
Komt vandaag aan uit Ierland en zal deze week haren opsturen naar Wageningen voor de vachtkeurentest.
[ Afbeelding ]
Dribbel schreef:Tot nu toe gedaan:
Herfstwinter: 1e foto in roan
Onley: schimmel veulen in schimmel
Jasia: te kleine foto.
Cchanny: 1e foto (minder donker dan 2e. Rest kan ik niet zien.) wildkleur zwart in wildkleur
MelanieB: Er is al een goede geschoren zwart roan foto.
lailapri: foto is te klein
nicole_hetty: onder welk artikel/onderwerp zouden je foto’s passen?
Diaz: foto niet zichtbaar/niet te openen
lifaya:Silverbuckskin in kleurencombinatie en creme
Champagne in champagne (oog hebben we al een goede van)
Jolandeee 1e foto, kleur niet duidelijk. 2e kwaliteit te slecht, dus beide niet toegevoegd.
fro: betere foto zou fijn zijn, deze heeft wel een heel overbelichtte lucht.
Malenka: 2e foto toegevoegd aan appaloosa (kleur)
Wat is de tweede kleur (wit met stippen op achterhand) dat is toch niet bay blanket, maar wel schabrakbont?
sannahtris: zie liever wat meer paard en minder achtergrond en omgeving op de foto. Is dat mogelijk om zo’n foto te maken.
lailapri: heb je een standfoto, zonder andere paarden erop? Dat is wat duidelijker.

stef schreef:booster schreef:
Is hiervan nog wat te zien van de dun kenmerken? Dan zou ie goed bij de gecombineerde kleuren kunnen. Aangezien grey in basis geen kleur is, en dit paard dus grey + dun over de basis kleur heeft.

heel fijn, maar dit gaat me vandaag niet meer lukken. Post gerust door. Ik beloof er zo snel mogelijk naar te kijken en dingen te uploaden.
. Het jammere is dat de dun kenmerken ook verschimmelen 
lifaya schreef:deze vond ik onder de term "grey dun" en dit is een highland pony als ik het goed vind, dat geeft toch een ander beeld (benen) dan die van Booster
[ Afbeelding ]
Maar ik heb echt geen verstand van deze kleur, had er nog nooit van gehoord