Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
smeetjoew schreef:Had het net zo goed kunnen onderstrepen, maar onder hoofdletters versta ik niet direct schreeuwen...
Ik kap hier gewoon mee. Laat maar.
anneliesdj schreef:Leg eens uit in welke galop jij rijd, welke richting je op gaat en welke kant jouw paard kijkt?
?
anneliesdj schreef:Als je nu kijkt naar hoe je aanspringt in galop en hoe je wijkt, vind je dat dan niet verwarrend voor het paard?
patsur schreef:Hoe zit het dan met je begrenzing bij het wijken? Ik hou mijn buitenbeen er wel gewoon aan..
anneliesdj schreef:Als je nu kijkt naar hoe je aanspringt in galop en hoe je wijkt, vind je dat dan niet verwarrend voor het paard?
FloortjeM schreef:Ik ben het gaan vragen aan de trainer van laurens van lieren, en die gaf aan dat het inderdaad een prima oefening is, en dat de enige reden dat hij niet veel gebruikt wordt, is dat hij in proefjes niet gevraagd wordt.
runningkawa schreef:En ik vind het jammer dat het halsstrekken er in de M en Z helemaal niet in zit...als je daar die omhoog getrokken paarden soms ziet
Citaat:Zo was ik eens travers aan het rijden met losrijden.
Vraagt er iemand, die zit deze maand toch niet in de proef?
Dus niet in de proef, ook niet gebruiken om je paard soepel te maken
Lielle schreef:Anderzijds kan ik ooit de ring ingaan zonder een pas wijken te hebben gereden. Dat is bevestigd genoeg.