Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Ja, ik weet ook wel dat mijn laatste foto niet geschikt is al 'de' foto maar misschien dat ie voor iets anders gebruikt kan worden ofzo...
_Sigrid_ schreef:Ok, misschien een hele domme opmerking hoor. Maar is het niet mogelijk om (in de toekomst) korte filmpjes te plaatsen op de Wiki? Een foto is altijd een fractie van een seconde...en dat is nou juist de pest met een beweging.
Of eventueel een multishot (dus 4 foto's per seconde o.i.d) en die als een soort filmstrip op de wiki plaatsen. Dan is de beweging veel beter te zien. En daar gaat het uiteindelijk om toch?
Jaimyliefje schreef:_Sigrid_ schreef:Ok, misschien een hele domme opmerking hoor. Maar is het niet mogelijk om (in de toekomst) korte filmpjes te plaatsen op de Wiki? Een foto is altijd een fractie van een seconde...en dat is nou juist de pest met een beweging.
Of eventueel een multishot (dus 4 foto's per seconde o.i.d) en die als een soort filmstrip op de wiki plaatsen. Dan is de beweging veel beter te zien. En daar gaat het uiteindelijk om toch?
heb ik ook al aan zitten denken, maar wie gaat die foto's dan maken?
Jaimyliefje schreef:die vind ik erg goed (en ook heel gaaf!) (welk hoofdstel/frontriem zijn dat?)