(zet hals erop, rug weggedrukt, geen contact meer)

Goed nageeflijk
(goede stelling, van been naar hand, contact)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ditchie schreef:nou ik vind dat ook geen duidelijke foto zoals het wel moet Pubelia, je kan er weinig over zeggen. Hij loopt op devoorhand en te diep. Je lijkt heel wat gewicht in je handen te hebben, maar daar gaat het hier even niet om.
crossmonster schreef:pubelia, vind het idd geen fijne foto. pony loopt erg stram, loopt erg hangerig op de hand, en idd erg op de voorhand.
DE KNIK waar het om gaat, de goede knik , die komt vanuit de achterhand... dus de halshouding alleen kun je dat echt niet aan zien
foto's van LFJ vind ik net niet goed genoeg het verschil tonen
dit vind ik wel een goed voorbeeld van een valse knik!
crossmonster schreef:pubelia, vind het idd geen fijne foto. pony loopt erg stram, loopt erg hangerig op de hand, en idd erg op de voorhand.
DE KNIK waar het om gaat, de goede knik , die komt vanuit de achterhand... dus de halshouding alleen kun je dat echt niet aan zien
foto's van LFJ vind ik net niet goed genoeg het verschil tonen
dit vind ik wel een goed voorbeeld van een valse knik!
reinandje schreef:ik volg dit ook even iemand nog tips om te zorgen dat het paard niet in zijn eigen houding blijft lopen?
pubelia schreef:crossmonster schreef:pubelia, vind het idd geen fijne foto. pony loopt erg stram, loopt erg hangerig op de hand, en idd erg op de voorhand.
Is knap dat jullie dat allemaal van een foto (een moment opnamen) kunnen zien. Crossmonster wil je graag uitnodigen om een les van mij bij te wonen. Zodat je ziet dat het geen valse knik is.
lovelucky schreef:Misschien deze
of deze
lovelucky schreef: