Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joy76 schreef:Bedoel je deze?
ps. Je gaat met je rechtermuistoets op de foto staan, dan naar eigenschappen, dan kopieer je de url en zet er vierkante haken met img voor en haken met /img achter.
Slieke schreef:Naar mijn idee komt hier de achterhand er veel te weinig onder. Wel een flinke verruiming, maar de foto geeft meer een stuwende achterhand weer, dan een ondertredende achterhand. De bovenlijn lijkt "af te breken". Er is weinig verbinding van oren tot staart zichtbaar. Niet om je af te kraken hoor, ik weet zelf maar al te goed hoe moeilijk het is ....
khirshanta schreef:Een beetje gephotoshopped bij gebrek aan beter, maar ik zou dit een bijna perfecte uitgestrekte draf vinden. Misschien een heel klein beetje meer verlenging in de hals.
tantjeuh schreef:Een voorbeenzwaaier die zijn achterhand een momentje vergeten is... knap...
reinandje schreef:joy76 schreef:Bedoel je deze?
ps. Je gaat met je rechtermuistoets op de foto staan, dan naar eigenschappen, dan kopieer je de url en zet er vierkante haken met img voor en haken met /img achter.
deze foto bedoel ik wat vinden jullie van deze uitgestrekte draf!!!!!
Kelly_Taco schreef:fokfanaat, alleen de laatste is een uitgestrekte draf.
Rest is allemaal middendraf, geen een gestrekt been.
pol013 schreef:eigenlijk vind ik alleen de foto's van patsur en janderegela (ofzo) een mooi plaatje om na te streven.
*edit* en de foto van edward gal van fokfanaat