Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Als ik me ermee mag bemoeien.
Hoe aardig Jaq ook is, hij is tweede geworden bij de wk voor gehandicapten..
Dan zou je Jan Ranzijn die 1ste is geworden ook moeten neerzetten..
En het feit dat Jan Nederlands kampoen bij het normale sgmw geworden is.
Jaq rijdt nog klasse 1 Jan klasse 3
Imo zijn dit rijders die nog niet veel hebben betekend voor het mennen, in de vorm van ze zijn bekend..
Zou hie zelf nog mee wachten..
Marlies1 schreef:Shadow0 schreef:Persoonlijk neig ik nog wel het meest naar gewoon geen titel ervoor![]()
Dus gewoon:Anky van Grunsven
dresuurruiter
Oja, dát kan natuurlijk ook gewoon! Helemaal geen slecht idee!
Marlies1 schreef:Deze ruiters staan in de lijst van beroemde personen. Hoewel er nog geen artikel over hen geschreven is, zijn foto's al wel welkom.
Ludger Beerbaum
Markus Beerbaum
Markus Fuchs
Jos Lansink
Meredith Michaels-Beerbaum
Rodrigo Pessoa
Piet Raymakers (Sr.)
Paul Schockmoehle
Nick Skelton
Franke Sloothaak
Frits Thiedeman
John Whitaker
Michael Whitaker
Jeroen Dubbeldam -> is al wel een artikel over, maar er staan nog geen foto's bij, dus graag!
De vermelding (c) Hippicture vind ik eerlijk gezegd wat aan de grote kant... Dus als dat wat kleiner kan...Citaat:Het is toegestaan om een foto op de Bokt Wiki te zetten met je naam erbij of erin. Maar houdt dit wel subtiel. Een foto waar je naam in grote letters doorheen staat wordt van de Wiki verwijderd. Als je een watermerk nodig vindt, houdt het dan bij een subtiele (kleine!) vermelding van je naam onderin de foto. Op die manier is het voor iedereen duidelijk dat jij de foto gemaakt heb zonder dat de vermelding heel storend wordt. Overigens kan iedereen zien waar een foto vandaan komt door op de foto te klikken.
Dus als je in ieder geval CSI Twente 2007 zou willen verwijderen en de plaats van je naam ook zou willen aanpassen...Citaat:Het is toegestaan om een foto op de Bokt Wiki te zetten met je naam erbij of erin. Maar houdt dit wel subtiel. Een foto waar je naam in grote letters doorheen staat wordt van de Wiki verwijderd. Als je een watermerk nodig vindt, houdt het dan bij een subtiele (kleine!) vermelding van je naam onderin de foto. Op die manier is het voor iedereen duidelijk dat jij de foto gemaakt heb zonder dat de vermelding heel storend wordt. Overigens kan iedereen zien waar een foto vandaan komt door op de foto te klikken.