Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lika93 schreef:Ik wist wel dat er rode-bloedluizen verwerkt zaten in rode M&MS
en ook dat er in Winegums en drop, spekjes enz gelatine in verwerkt zit. Maarja je ontkomt er niet aan. Als je op ALLES zou gaan moeten letten wat je eet, drinkt, draagt dan kan je haast niets meer eten enzo...
En ik had een tijdje geleden ook gehoord dat er van botten van dieren ook lijm gemaakt wordt. Vooral Behangers lijm.
ag.. t liefst heb ik het natuurlijk niet, maar zo is het nou eenmaal.
horse_adorer schreef:Lika93 schreef:Ik wist wel dat er rode-bloedluizen verwerkt zaten in rode M&MS
en ook dat er in Winegums en drop, spekjes enz gelatine in verwerkt zit. Maarja je ontkomt er niet aan. Als je op ALLES zou gaan moeten letten wat je eet, drinkt, draagt dan kan je haast niets meer eten enzo...
En ik had een tijdje geleden ook gehoord dat er van botten van dieren ook lijm gemaakt wordt. Vooral Behangers lijm.
ag.. t liefst heb ik het natuurlijk niet, maar zo is het nou eenmaal.
Het is niet zo moeilijk om niets te eten waar dierlijk spul in zit. Ik let daar op, en kan nog genoeg eten om gezond te blijven. Totaal geen moeite mee. Gebruik inderdaad ook geen lijm en al dat soort dingen waar dierlijke resten in zitten. Je kan inderdaad dingen zoals asfalt (waar ook gelatine in zit) niet vermijden, maar ja eten en drinken met dierlijke resten er in kan je heel makkelijk vermijden.