Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

er staan wel wat stukjes 'over bokt' klaar, ik zal eens kijken of er daar wat van op de gewone wiki kan.
Ldinalover schreef:Is het misschien een leuk idee als er ook een stuk werd geschreven over buitenritten e.d.?
Zo ja, dan wil ik die taak wel voor me nemen!
Begin er maar gewoon mee, zou ik zeggen! Vooral regels en 'etiquette' waar aan gehouden moet worden tijdens het buitenrijden lijkt me erg handig.
Ik zal er vanavond aan beginnen. 

En plaatje 7/8, een 'combinatie kol met bles' is volgens mij gewoon een bles dan weer.
Plaatje kan je niet aanpassen, maar je zou dan bijvoorbeeld bij 'brede bles' kunnen zeggen dat dat ook nog veel breder kan.
Ellende schreef:Wildwings: dat mag je zelf aanvullen in de wiki als je wilPlaatje kan je niet aanpassen, maar je zou dan bijvoorbeeld bij 'brede bles' kunnen zeggen dat dat ook nog veel breder kan.
Net als dat een combinatie bles-kol niet zo genoemd wordt maar gewoon een bles. Dat is het probleem.
Anders vraag ik aan Mireille of zij het aan kan passen?
Als je nou na je examens nog zin heb om zelf een artikel te schrijven, zet het gewoon op wikizaken, als er spelfouten inzitten kan iemand anders die er uithalen voor het artikel online gat.
LilianR schreef:Ribbeltjes/uitsparingen in roskam kan eventueel karteltjes worden.
Bij zachte borstel laatste zin: meestEl ipv meestal
Net zag ik nog dingetjes, als ik ze zie/weet stuur ik ze wel weer. Misschien kan je trouwens ook het laatste deel van de poetsspullen in de volgorde van goed gebruik zetten. Dacht dat ze dat niet helemaal stonden.
Ik heb het nu zo staan dat de 'standaard' poetsattributen vooraan staan en daarna de 'extra's' zoals een spons, zweetmes, glansmiddel, borstelblok etc 
), dus dat kan ook weer verschillen. 
: