Ik heb de foto van een lage neusriem van Mizora vervangen door die van mexxje omdat die foto duidelijker is, meer close-up en minder last heeft van ruis
Van Capopjekop heb ik de foto van het westerntuig geupload naar de wiki, maar er is nog geen artikel beschikbaar waar ik het aan kan vastplakken
Van mexxje heb ik ook de foto van het Ijslands zadel gebruikt en een beginnetje gemaakt aan een artikel over het zadel: http://www.bokt.nl/wiki/IJslands_Zadel aanvullingen daarop zijn erg welkom
Foto van hoge neusriem van suusje26 heb ik ook toegevoegd, peesbeschermers stonden er al in. Stijltje is niet heel duidelijk omdat niet de hele hindernis er opstaat.
het kruisje van verography staat geupload, maar is nog geen artikel bij
ik heb ze een eindje verkleind voor het uploaden.. daardoor heeft ie wel wat kwaliteit opgegeten, zo nodig kan ik het nog even verkleinen met photoshop, blijft kwaliteit beter
ik heb ook nog foto's van een cross (indoor)?? *edit* heb ook nog wel foto van een touwhalster, gewoon halster, rollen..
Ik heb een aantal foto's toegevoegd, dankjewel iedereen!
Worden vrij veel foto's geplaatst van dingen die we al hebben in de wiki, op zich niet erg, maar dat is dan wel gelijk de reden dat ik ze er niet bijzet. En soms worden ook foto's geplaatst waarvan ik de kwaliteit onvoldoende vind of waar het onderwerp er niet genoeg uitkomt. Wil gewoon proberen om mooie, scherpe foto's in de wiki te plaatsen zodat mensen goed kunnnen zien wat er bedoeld wordt