Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Licentie en copyrights
De licentie die op de Bokt Wiki gebruikt wordt staat hier uitgelegd. In het kort komt het erop neer dat de foto's die je op de Bokt Wiki upload mogen worden gekopieerd en gebruikt door anderen in originele of gewijzigde vorm. Dit zolang de bron bij de afbeelding vermeld wordt en de foto's weer onder dezelfde licentie verstrekt mogen worden. Dit betekent níet dat jij als maker van de foto je auteursrechten of copyrights verliest: jij kan de foto nog steeds gebruiken en verkopen.
Het is toegestaan om een foto op de Bokt Wiki te zetten met je naam erbij of erin. Maar houdt dit wel subtiel. Een foto waar je naam in grote letters doorheen staat wordt van de Wiki verwijderd. Als je een watermerk nodig vindt, houdt het dan bij een subtiele (kleine!) vermelding van je naam onderin de foto. Op die manier is het voor iedereen duidelijk dat jij de foto gemaakt heb zonder dat de vermelding heel storend wordt. Overigens kan iedereen zien waar een foto vandaan komt door op de foto te klikken.
Shadow0 schreef:xXutopiaXx, het is misschien handiger om de foto's pas hier te plaatsen als je je naam erin hebt gezet en ze direkt gebruikt kunnen worden. En je weet dus dat als ze eenmaal op de wiki staan, ook anderen de foto's kunnen gebruiken, zonder nog apart jouw toestemming te vragen?
Redrumfox schreef:Heeft iemand voor mij misschien foto's van Jeroen Dubbeldam, dan doel ik vooral op foto's van Dubbeldam zelf, van BMC de Sjiem en BMC Up and Down.
Ik heb al gemaild naar de webredactie van jeroendubbeldam.nl, maar extra foto's komen natuurlijk altijd van pas.
Amanda schreef:Redrumfox schreef:Heeft iemand voor mij misschien foto's van Jeroen Dubbeldam, dan doel ik vooral op foto's van Dubbeldam zelf, van BMC de Sjiem en BMC Up and Down.
Ik heb al gemaild naar de webredactie van jeroendubbeldam.nl, maar extra foto's komen natuurlijk altijd van pas.
Pb Kimble eens. Die heeft een aantal mooie foto's van hem.
poes schreef:Ik zou graag nog een duidelijke foto van een gewone frontriem willen (gewoon van voor genomen, alleen het bovenste stukje paardenhoofd zeg maar) en een hele speciale met zo'n frutseltje aan zoals ze vaak bij arabieren hebben of zoeentje met slierten zoals bij andalusiërs.