Het heeft even geduurt maar hier de beloofte foto's van een zilverappel. Is zeker weten Zilverappel, vader+opa zijn ook zilverappels. Was niet makkelijk foto's te krijgen, paard is doodsbenauwd voor mensen en helaas is vacht was plukkerig, maar ja ze zijn aan het verharen....
Thokkadisje: hartstikke bedankt voor de foto Ryannuh: ook een mooie, hij staat erbij!
Voor de rest willen we op www.bokt.nl/wiki/kleurfotos gewoon enkel standfoto's hebben. Op de 'onderliggende pagina's, bijvoorbeeld http://www.bokt.nl/wiki/Wildkleur kunnen we nog detailfoto's gaan toevoegen, en dan is een foto van een aalstreep gewoon wel goed te gebruiken.
Palomino bonte donker bruin met witte manen en staart blauw achtig met witte manen en staart koffie vos vos met witte strepen en vlekken ( geen appaloosa) grijs/bruine haflinger ( foutje van de natuur? geen idee) Vos roan ( teminste volgens mij) donker "geel" met zeer duidelijke aalstreep ( quater horse)
Als je denkt iets te kunnen gebruiken of nieuwsgierig bent naar de kleur, zeg het dan even Dan maak ik duidelijke foto's
Ik heb een aparte appaloosa met goude voetjes.. hij heeft alle kleuren die paarden kunnen hebben echt heel apart.. Als je intresse hebt pm me dan maar ff want dan ga ik een foto maken.. Heb haar net twee dagen