Gezocht: Foto's voor de Wiki

(Naar Wiki artikel)

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Rennie89
Berichten: 37322
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:29

Cchanny schreef:
Och, jeetje. Wat zielig ziet dat er uit zeg. :=
Dan word het zo gefokt, en er niet op gereden.

ze kunnen prima lopen, maar rijden zou ik er nooit op doen :n vind het ook gewoon lelijk :=

Cchanny

Berichten: 8894
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:02

Zijn er nog kleuren foto's nodig ?

Een dekhengst Wildkleur zwart. (eigen foto)
Afbeelding
Afbeelding


Wild kleur zwart bonte ruin (eigen foto)
Afbeelding
Afbeelding

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:27

Ik heb wat foto's liggen van een Russisch Trekpaard. Is wel een ruin van inmiddels 29 jaar. Voor standfoto kan ik kijken of ik komende zaterdag nog een keer naar z'n wei toe ga om te proberen dat hij er mooi op staat staan, als deze standfoto niet goed genoeg is.
Afbeelding
Afbeelding

Zoeken jullie nog twenter foto's? Ik heb nog een paar foto's liggen van 2-jarige KWPNers en een 2-jarige Fries. Ik zag namelijk dat op de wiki-pagina van twenters al foto's stonden.

Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 08:34

Ik heb nog foto's van de PHC (allemaal eigen foto's) Zal even kijken welke ik heb en welke goed genoeg zijn.
Hebben je alles nog nodig wat op het lijstje staat? Wat bedoel je met functionele keuring??

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 09:37

lifaya schreef:
Cchanny schreef:
Och, jeetje. Wat zielig ziet dat er uit zeg. :=
Dan word het zo gefokt, en er niet op gereden.

ze kunnen prima lopen, maar rijden zou ik er nooit op doen :n vind het ook gewoon lelijk :=


Ik denk niet dat die halterpaarden er problemen mee hebben. Mooi leventje toch: shows lopen, af en toe aandraven als je dat gevraagd wordt, de hele dag mooi zijn en de rest van je tijd uitrusten van al dat diva-gedrag :=

lifaya heb je niet nog een foto van dat winnende paard waar het hoofd wel op staat?

Rennie89
Berichten: 37322
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 09:40

die heb ik :j

niet de beste foto, maar geeft een beeld iig
Afbeelding

Biebz

Berichten: 5549
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 09:55

nog foto's van beenstanden nodig?:(Franse stand is dit dacht ik)
Afbeelding

Niet de beste foto, maar als het nodig is maak ik nog een nieuwe.

Rennie89
Berichten: 37322
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 01:15

ik zal kijken of het me morgen lukt om de roping foto's, rodeo foto's enzovoort te plaatsen :D Het gaat helaas allemaal wat trager omdat je via imageshack nu elke foto 1 voor 1 moet uploaden, vreet tijd :')

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 23:10

@ lifaya: doe maar rustig aan hoor. We zijn al super blij met al je foto's, dus of ze nu deze week komen of volgende week is niet zo belangrijk ;)

letsgo

Berichten: 680
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 20:28

Ik heb rontgen foto's van hoefbeenbreuk veroorzaakt door ijzeren voorwerp (nageltred) van het gat in de zool en verbandijzer. Hebben jullie hier wat aan?

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 18:28

Even weer een schopje, Aurora hebben we hier wat aan? :)

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 10:16

@ letsgo: dat lijkt me zeker nuttig voor de Wiki. Laat ze maar zien.
@ Murthul: Jouw foto's zijn geplaatst bij endurance, groom (endurance) en Endurance Training
@ Daphne__: Jouw foto's zijn geplaatst bij Tandprobleem
@ Lifaya: Jouw foto's zijn bijna allemaal geplaatst, alleen die van roping heb ik nog even mee gewacht op je andere foto's. Dan kan ik die misschien allemaal samen in een fotoserie zetten.
@ Nayomie: Jouw foto's zijn helaas allemaal te klein en de kwaliteit is ook niet fantastisch dus ze komen niet op de Wiki.

Cchanny

Berichten: 8894
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:09

Had je nog wat aan die haflinger oostenrijks halster?

letsgo

Berichten: 680
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:12


Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 23:22

@ Cchanny: Jouw foto staat voorlopig in het artikel over het halster in de gallery. Ik ben nog op zoek naar een betere plaats.

hiphorse

Berichten: 1040
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 21:09

foto's gebit:

Afbeelding
Afbeelding

ik weet niet of jullie wat aan deze foto hebben maar met bit in de mond:
Afbeelding




kan eventueel groter vermaat sturen

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 16:50

hiphorse: Jouw foto's van het gebit zijn helaas te klein om op de Wiki te kunnen plaatsen. Heb je de 2e foto misschien ook op groter formaat?
letsgo: Mag ik alle foto's uit dat album gebruiken voor de Wiki?
lifaya: Heb je nog tijd gehad om je Amerika foto's online te zetten? Ik ben erg benieuwd wat voor foto's je nog meer gemaakt hebt :))
elmo_browny: Zou je een beter foto kunnen maken van de standafwijking van dit paard? Liefst een foto recht van voren en eentje vanaf de zijkant van het paard. Zulke foto's zouden we zeker kunnen gebruiken op de Wiki.
Jaan81: Wat bedoel je met PHC?
loveskiara: Als je mooie foto's hebt waarop duidelijk te zien is dat het paard nog niet volwassen is dan kunnen we die foto's nog wel gebruiken ja. Er staan inderdaad al 2 foto's maar die zijn beide van hetzelfde paard, dus wat vergelijkingsmateriaal kan geen kwaad.
Cchanny: Jouw kleuren foto's ga ik even met Dribbel bespreken, want zij is daar meer mee bezig dan ik :o

letsgo

Berichten: 680
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Haarlem

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 17:24

Ja hoor dat mag!!

my_precious

Berichten: 2311
Geregistreerd: 29-09-09
Woonplaats: Nederland

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 21:50

ik zag dat jullie nog wat foto's zochten heb ze hieronder geplaatst, hoop dat ze goed zijn.
het zijn mijn eigen paarden.

Beenstand toontredend
Afbeelding

atrofie schouder, bot steekt uit, spieren vallen weg.
Afbeelding

my_precious

Berichten: 2311
Geregistreerd: 29-09-09
Woonplaats: Nederland

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 21:58

ik zie trouwens van alles wat gevraagd wordt op pagina 1, dat er bij de wiki al heel veel foto's staan..
welke zijn nu precies nog nodig?

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 22:53

@ my_precious: Ik weet niet welke artikelen jij aangeklikt hebt op pagina 1? Over het algemeen is het zo dat de foto's die nog in de lijst staan nog gezocht worden. Soms staat er al een foto bij een bepaald artikel, maar is de kwaliteit echt niet goed, dan blijft het artikel toch nog bij gezocht staan.
Soms staat er van een beroemd paard al een hoofdfoto maar zijn we nog op zoek naar een foto van het volledige paard. In de OP van dit topic wordt voor de meeste artikelen vermeld wat voor foto we precies nog zoeken.
Het zou kunnen zijn dat er een artikel in de lijst staat waar we toevallig al een foto van hebben en die we vergeten zijn uit de lijst te halen. Op dit moment wordt de lijst daarom helemaal nog eens nagelopen. Maar ik weet vrij zeker dat 95% van de lijst klopt en mocht je vragen hebben dan mag je me altijd een pb sturen natuurlijk.

Is het paard op de foto's hierboven trouwens nog beschikbaar voor extra foto's? Als het mogelijk is zou ik voor de beenstand graag een foto willen vanuit een iets lager punt genomen en waarbij de benen naast elkaar staan. Dan zou de stand wellicht nog iets duidelijker te zien zijn. Als dat echt niet kan gebruiken we voorlopig deze foto.

my_precious

Berichten: 2311
Geregistreerd: 29-09-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 23:06

oke ik snap het.
ja dat paard is van mij, hij heeft een toontredend been, en zijn groeischijf gebroken gehad dus ook een scheef voetje.

ik kan zelfs nog een foto maken van zijn achterbenen, want hij staat achter koehakkig ( ik weet het krom paard) maar loopt super goed hihi
ik kan morgen een foto van de voorkant maken maar ook achterkant evt. want via de achterkant ziet het er heel gek uit.
dat paard met de atrofie is er helaas niet meer ( ingeslapen)
die atrofie zit trouwens net voor de schoft.

ik kan ook nog evt een foto maken van een hele dikke gal bult op de voorkant boven een hoef van een paard op stal.
en nog andere foto's als jullie die nodig hebben.
stal foto's stapmolen, verschillende foto's van zandbodems, agterberg, enz. longeer vierkant, paddock. spiegelwand in binnenbak hooi opslag, gebits foto's bit in mond.. noem maar wat op en ik maak ze morgen.

ohw ik zag ook nog ergens staan een paard met een witte vlek? mijn paard heeft witte vlekjes op de buik en van een stalgenoot heeft echt een ronde grote stip onderaan de buik.

we hebben ook nog een 5mnd oud veulen met een scheef voetje, lukt misschien ook wel.

edit: ik heb een foto van rhodium nog ergens op de pc staan, zelf gemaakt toen ik bij hem ging kijken, maar die is wel van in zijn stal.

ohw en mijn paard heeft breakover beslag, kan ik ook foto's van maken, zag bij de wiki dat die er nog niet is.

Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 13:18

PHC is de PowerHorseCompetition.

my_precious

Berichten: 2311
Geregistreerd: 29-09-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:10

ik heb nieuwe foto's van de beenstanden van mijn paard

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

helaas lukte het niet op zijn benen recht naast elkaar te zetten aangezien dat been scheef staat, zet hij altijd die voet voor.
ik zou het nog een keer kunnen proberen, maar het scheve been is wel overduidelijk (hoop ik)

de rest volgt nog, helaas mocht ik van het kribbebijten en galbult van de eigenaar geen foto maken voor op het internet..