Voor de schrijvers - ideeën voor artikelen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marlies1

Re: Voor de schrijvers - ideeën voor artikelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:17

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:57

Ok.. heb al wat artikelen gevonden waar ik wel foto's voor heb, waar kan ik die naartoe sturen of plaatsen? Of bij wie moet ik dan aankloppen?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:59

Gewoon bij een willekeurige wikischrijver/wikimod of bij Ellende. Maar die heeft het ook druk met andere dingen denk ik. Knipoog

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:03

Ow ow.. mag ik dan ook bij jou aankloppen Knipoog Dan ga ik je zo nl even lastig vallen Haha! hihi

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:04

Haha ja hoor. Dromen Haha!

Marlies1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:18

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 17:41

Ben naast enkele rassenartikelen (nog steeds de Turkoman takken, enkele andere perzische en russische rassen) bezig met een artikel over de Scytische paardencultuur. Artikel zal wel enige tijd in beslag nemen vanwege het wetenschappelijke onderzoek dat ervoor vereist is (ik schrijf immers zelf, wikipedia overschrijven doe ik niet aan). Ik dacht meld het even, zodat niet een ander dubbel gaat werken.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 00:30

JoSav schreef:
Ben bezig met een artikel over de Scytische paardencultuur. Ik dacht meld het even, zodat niet een ander dubbel gaat werken.

http://www.bokt.nl/wiki/Parthen_en_Scythen

Net terug van vakantie. Kijk zoiets is dan gewoon ergerlijk. Pff. En dan doe ik al die moeite met wetenschappelijk onderzoek naar de Scythische cultuur om tot een degelijk wetenschappelijk onderbouwd artikel te komen... is dit nou nodig? Koe Slapen

Ben verder (gelukkig) nog niet aan nieuwe artikele begonnen. Ben nog steeds druk bezig met wetenschappelijk onderzoek naar de opgravingen in Siberië aangaande de Scythische paardencultuur.

*sorry voor de frustratie, ik houd het verder voor me, maar kunnen mensen niet eerst even dit artikel inkijken? Of is het niet een idee een lijst te maken van artikelen die in de maak zijn?*

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 09:35

Beste Josav, ik snap dat het lijkt alsof je werk daarmee overbodig is, maar dat hoeft volgens mij helemaal niet. Het artikel wat er nu staat is slechts een kort globaal overzicht en kan zeker aangevuld / vervangen worden.

Daarnaast is de wiki een project van vele mensen. Iedereen krijgt daarin vrijheid om zelf aan de gang te gaan. Het is niet mogelijk, en ook niet de bedoeling, dat iemand bepaalde onderwerpen reserveert waar niemand anders aan mag komen. Hoewel het natuurlijk niet handig is als mensen dubbel werk gaan doen, is het niet altijd te voorkomen en het is toch de bedoeling van de wiki om de vrijheid in het zelf aanpakken voorop te laten staan.