Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patsur schreef:DresslOver schreef:Ehm, sinds wanneer heb ik het over driehoeken? Misschien mis ik iets hoor, maar het woor driehoek heb ik nergens getypt, ja hier nu.
Ik heb nog heeeelemaal níets gezegd over die vreemde driehoek-theorie, omdat ik dat nog grote onzin vind ook.. Maar oké.
Edit; en ik heb het ook niet over wanneer de foto is genomen.
Niet zo fel gelijk
Dat was ook niet voor jou bedoeld, meer in het algemeen. Iedereen met die driehoektheorie.. Word er een beetje moe van.
DresslOver schreef:patsur schreef:
Niet zo fel gelijk
Dat was ook niet voor jou bedoeld, meer in het algemeen. Iedereen met die driehoektheorie.. Word er een beetje moe van.
Was niet zo fel bedoeld als het op jouw misschien over komt hoor
DresslOver schreef:*zucht* serieus, schiet mij maar lek.
fokfanaat schreef:Amen vvalar!!
fokfanaat schreef:het achterbeen van die zwarte gaat ook nog verder naar voren, dat is onderweg.
fokfanaat schreef:Sies schreef:Nee, op moment van strekken moeten de driehoeken gelijk zijn, bij deze beweging komen de driehoeken ook niet op later moment gelijk.
Wat een onzin strekken is geen momentopname, maar bv een hele lange zijde. een paard kan niet alleen " met driehoeken" lopen, het volgt de bewegingsafloop, en al deze paarden op foto's hebben in een iets later moment driehoeken. Zoals ik met die schimmel al heb laten zien.