Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yellowfish schreef:Is het een afbeelding die vrij te gebruiken is ? (toestemming van de maker? )
Deze afbeelding is ook niet al dát, maar ik zoek een foto waarop je 'in het echt' een spier, zijn pees en het bot ziet. Die vind ik tot nu toe nog niet. 
Dankje voor de hulp, de volgende zullen wel vlotter gaan
al die dingen waar je je aan moet houden en al die codes en opmaken
...
nogsteeds ga ik zelf ook de fout ik hoor

Yellowfish schreef:Is het toegestaan om de informatie van je cursus te gebruiken voor dit soort dingen? daar zou je dan even naar moeten informeren. Dan kun je namelijk gewoon de cursus als referentie noemen.
denk dat ik gewoon maar meer 'algemene' dingen schrijf
Er zijn genoeg beginnetjes en gevraagde pagina's

jullie ook allemaal
ponyzotje schreef:Wel, neen... Maar iedereen kent Dorien omdat zij, bijvoorbeeld, op de hoofdpagina heeft gestaan. En Pokémon is ook een 'begrip' omdat die nog lang daarna aangehaald wordt... Maar ik ben het ermee eens dat het erg moeilijk is...
Shadow0 schreef:Je kunt de lijst van paardenrassen gewoon aanpassen met de juiste link.
Om zoiets te voorkomen zou je eigenlijk in het begin ongelooflijk streng moeten zijn, maar dan raak je ook niet vooruit he
Banjer schreef:goed idee Redrumfox... al zou ik wel een notitie maken dat het slechts "richtlijnen" zijn... er zijn altijd uitzonderingen.. Banjer (1.52) heeft bv. dekenmaat 195, maar full van hoofdstel/halster... terwijl er bij ons op stal paarden staan van 1.65 die maat cob hebben, en dekens van 185 passen...