Je zou haast een filmpje neer moeten zetten van een correcte uitgestrekte draf.... Zit je niet met de momentopname.... (al zal je dan ongetwijfeld nog een hoop pagina's krijgen met de zoektoch naar een perfect uitgevoerde uitgestrekte draf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperrr schreef:Ja maar dan kunnen we wel doorgaan tot pagina 50 en zullen we ongetwijfeld geen stap verder zijn.....
Je zou haast een filmpje neer moeten zetten van een correcte uitgestrekte draf.... Zit je niet met de momentopname.... (al zal je dan ongetwijfeld nog een hoop pagina's krijgen met de zoektoch naar een perfect uitgevoerde uitgestrekte draf)
DresslOver schreef:Ben ik de enige die het plaatje dan niet zo geweldig vind? Ok, het totaalbeeld is vriendelijk, ontspannen en fijn, maar het hele punt is nu juist de beenzetting geweest, welke het in dit geval dus weer nét niet helemaal is..
Nu zal ik wel de zeikerd zijn die ik ongetwijfeld ben, maar daar gaat deze discussie van 13(!!) pagina's nu juist om..
DresslOver schreef:Nou, o.a. jij was het die het ook vooral had over het dragen van het achterbeen. Het achterbeen is hier eerder van de grond dan het voorbeen..
fokfanaat schreef:volgens mij staan ze allebei nog aan de grond! Je kan aan een foto waar ze allebei in de lucht zijn ook niet zeggen dat ze gelijk vertrokken zijn.
DresslOver schreef:Het achterbeen met de witte kroonrand is ván de grond, o.a. fokfanaat heeft er op lopen hameren dat dat been op de grond zou moeten zijn, of daar in ieder geval korter bij in de buurt.
DresslOver schreef:Ehm, sinds wanneer heb ik het over driehoeken? Misschien mis ik iets hoor, maar het woor driehoek heb ik nergens getypt, ja hier nu.
Ik heb nog heeeelemaal níets gezegd over die vreemde driehoek-theorie, omdat ik dat nog grote onzin vind ook.. Maar oké.
Edit; en ik heb het ook niet over wanneer de foto is genomen.
DresslOver schreef:Inderdaad, als je de hele 14 pagina's had doorgelezen had je er wellicht nog iets van geleerd ook![]()
Het is namelijk geen doelloze discussie.