Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danisha schreef:Ik heb een vraag,misschien heel dom,maar als ik bijv. Het artikel Western open zie ik Cutting roodgekleurd staan,en nog wat dingen.
Betekent dit dat dit artikel nog niet geschreven is?.
ponyzotje schreef:Pokémon

Zo vind ik jou bijvoorbeeld een "memorabele" Bokker.. je kracht, doorzettingsvermogen en optimisme waarmee je met je hele situatie omgaat...
ben ik niet goed in) en nu nog even voor iedereen gepost:Banjer schreef:denk dat memorabele Bokkers een gevoelskwestie is Romana...Zo vind ik jou bijvoorbeeld een "memorabele" Bokker.. je kracht, doorzettingsvermogen en optimisme waarmee je met je hele situatie omgaat...
Dat is gewoon door een groepje mensen bedacht geloof ik. ponyzotje schreef:Zelf gevonden (ben ik niet goed in) en nu nog even voor iedereen gepost:
http://www.bokt.nl/wiki/Speciaal:GevraagdePaginas
Ik heb me over 'pees' gebogen, en een klein stukje, maak ik daarvoor een aparte pagina?

Op welke manier kan ik dat uitbreiden? Zal anders even overschakelen naar het topic zelf, want anders wordt dit topic erg onoverzichtelijk
misschien dat je een referentie naar jezelf kunt maken, dan weet men iig waar de tekst vandaan komt en wordt hij niet overnieuwd gemaakt. Een foto erbij zou leuk zijn, heb er al bijgeplaatst dat die nog gezocht wordt
Maar hoe verwijs ik naar mezelf? Sorry voor het muggeziften, maar alle begin is moeilijk