maar jammer
hihiedit: ik moet zeggen dat ik die foto's bij Fries nou ook niet je van het vind hoor...
hihi.. srry zijn wel leuke foto's daar niet van.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar jammer
hihi
hihi.. srry zijn wel leuke foto's daar niet van..
hihi, ok sorry.. ik zal me niet meer met jullie werk bemoeien..
xXutopiaXx schreef:ow hihi.. deze Hackney merrie is nl ster..maar jammer
hihi
Qua beweging voor een hackney ook op het verkeerde moment.

Medousa schreef:Ik zoek een foto van de manen van een fjord (geen hangende maar netjes geknipte)

VIPPIEKIPPIE schreef:Vindt de foto's die bij Friezen staan allemaal verschrikkelijk behalve die van het oog.
jolentinus schreef:VIPPIEKIPPIE schreef:Vindt de foto's die bij Friezen staan allemaal verschrikkelijk behalve die van het oog.
ben ik het eigenlijk wel mee eens jah..![]()
ik zal ff kijken wat ik nog in de aanbieding heb (maar ben geen friezen fan, kom er wel vandaan)

Kruisje heb ik er geloof ik niet tussen, denk niet dat ze dat op dat niveau springen
- thanks in ieder geval 
Citaat:Vanaf het M springen is een echte sloot toegestaan, in het B en L mogen overbouwde sloten voorkomen. Als het paard de afzet of landing raakt of in nhet water landt, levert dit 4 strafpunten op.
Zoals het hier staat is het bij beide sprongen niet toegestaan. Heb geen tijd om het zelf aan te passen, bovendien zit ik op een illegaal systeem te internetten, durf dat ook niet helemaal aan vanaf hier. Ellende schreef:Haflingers hebben we geen foto's meer nodig, dat artikel is echt helemaal compleet.

Ellende schreef:Haflingers hebben we geen foto's meer nodig, dat artikel is echt helemaal compleet.