Sizzle schreef:Ik vind een aantal van Vvalar prima geschikt.
maar die hebben toch allemaal copyright? Vond er ook echt hele goede foto's tussenzitten. In principe prima bruikbaar voor de wiki.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Randy01 schreef:Sizzle schreef:Ik vind een aantal van Vvalar prima geschikt.
maar die hebben toch allemaal copyright? Vond er ook echt hele goede foto's tussenzitten. In principe prima bruikbaar voor de wiki.
_Lorette_ schreef:Een correcte uitgestrekte draf zie ik maar heel weinig. Dan komt het achterbeen niet mee, beginnen ze van voor te steken, vallen ze op de voorhand, krijgen ze niet meer lengte, enz, enz. En om er dan ook nog een goede foto van te maken...
fokfanaat schreef:Sizzle schreef:Ik vind een aantal van Vvalar prima geschikt.
mee eens.
LoveLeandro schreef:jessje schreef:Wat vinden jullie van deze draf dan? (heb even de ruiter weggewerkt, weet niet of dat geapprecieerd wordt, maar kan dat altijd navragen, zit verder geen copyright op denk ik)
VValar schreef:Ga er maar van uit dat in de GP de paarden echt niet op de voorhand vallen tijdens het uitstrekken
fokfanaat schreef:super plaatje idd!!
Sizzle schreef:fokfanaat schreef:super plaatje idd!!
![]()
Ook de overduidelijke concentratie die van zowel het paard als de amazone afstraalt vind ik mooi.
Randy01 schreef:Wie had die foto van VValar meer als close up gemaakt of heb jij die zelf VValar?
Zou foto's 1, 5 en 6 en die donkere met 4 witte benen weleens van wat dichterbij willen zien dan namelijk...(kan het nu niet goed genoeg zien..)