DresslOver schreef:Die zijn gaaf! thanks! Heb je ook nog misschien een foto van rubiquil en laurens en laurens alleen, want sjoert kon me niet verder helpen.
Van Laurens alleen heb ik misschien nog wel wat. Van Rubiquil helaas niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DresslOver schreef:Die zijn gaaf! thanks! Heb je ook nog misschien een foto van rubiquil en laurens en laurens alleen, want sjoert kon me niet verder helpen.
Ellende schreef:xxUtopiaxx: er zitten mooie foto's tussen, maar bij de meeste ik zie zo snel geen artikelen waar ze bij passen.
ik heb de foto van de driesprong + de rotstraal + de andalusierkeuring toegevoegd aan de artikelen waar ze bijhoren.
Ben benieuwd naar de hindernisfoto's Neonlight!
Sylvia: als je echt een duidelijke foto van het basculeren heb, dus een paard wat het goed doet en het liefst helemaal van de zijkant houd ik me zeker aanbevolen
xXutopiaXx schreef:De foto's van de paardenrassen kunnen uiteraard bij de rassen, maar die van het neuzen weet ik zelf ook nietmisschien bij iets over gedrag.. er staat ook een andalusierhengst tussen en bij lusitano, fjord, arabier, belgisch trekpaard, hackney staan geen of (bij arabier) 1 foto.
Bij de appaloosa staat deze vorm van stippeligheid () nog niet. En de foto's van bij de Fries zou je hiermee kunnen aanvullen/verduidelijken