Voor de fotografen - foto's gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Antoinette

Re: Voor de fotografen - foto's gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:03

DresslOver schreef:
Die zijn gaaf! thanks! Heb je ook nog misschien een foto van rubiquil en laurens en laurens alleen, want sjoert kon me niet verder helpen.

Van Laurens alleen heb ik misschien nog wel wat. Van Rubiquil helaas niet

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:27

Ik begreep van Neonlight dat er nog wat hindernisfoto's nodig waren, waaronder een driesprong... Wellicht is dit wat:

Afbeelding

Ik zag in de eerste post ook nog basculeren boven de hindernis staan. Ik kan daar na het weekend ca 300 foto's voor aanleveren Clown Zal er wel een paar uitzoeken en hier plaatsen, wordt denk ik maandag.

Verder niets meer nodig mbt hindernissen/springen?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:03

Rest heb ik inmiddels Sylvia, moet ze alleen nog van de camera afhalen, wordt na het weekend. Knipoog

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:09

Ik zag bij paardengebit niet veel foto's deze is niet zo heel duidelijk, maar mijn verzorgpaard miste en tand en de tandarts vertelde dat dit waarschijnlijk kwam omdat hij als veulen een trap heeft gehad tegen zijn mond en daardoor er nooit een tand voor terug is gekomen.

Afbeelding Afbeelding

misschien hebben jullie er iets aan Lachen

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:39

misschien hebben jullie hier nog wat aan:

Afbeelding
hier wilden ze mekaar in de benen bijten zodat ze door de knieën zouden gaan, degene die als eerst op de knieën zit is onderdanig..

Afbeelding

Voor meer foto's van bonte veulentjes: viewtopic.php?f=175&t=774810&hilit=

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:41

xXutopiaXx; Sorry dat ik me er even mee bemoei, maar volgens mij mocht je in principe niet eens foto's op het internet plaatsen zonder toestemming. Laat staan ze laten gebruiken voor de wiki. Ik vind het erg leuke foto's, wellicht komt die boer het niet te weten. Maar als hij dat wel komt te weten kan daar een flinke boete op worden gelegd..

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:42

ow ok.. jammer Knipoog dacht dat ze wel leuk waren Tong uitsteken ik kan zo toestemming vragen als het nodig is.. en het zal hem weinig interresseren, want ik ken hem wel Tong uitsteken

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:48

Soet: het is niet wettelijk verboden foto's te maken van anderen (mensen of dieren) en deze te publiceren. Mensen kunnen hiertegen protesteren op basis van het portretrecht (maar er moet wel een 'redelijk belang' zijn om de publicatie van de foto te voorkomen - een goeie reden, zoals het zwartmaken van anderen.)
Voor dieren bestaat er geen portretrecht. Van een boete is dus ook zeker geen sprake. Zeker omdat ik hier niets zie dat mogelijk nadelig zou kunnen zijn voor de boer.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:51

ok Shadow0, dus mijn foto's zijn gewoon te gebruiken?

*ik ben trouwens fan van jou avatar Tong uitsteken whaha, moet elke keer weer lachen als ik hem zie Tong uitsteken*

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:56

Thanks Knipoog
Of we de foto's gebruiken hangt er een beetje vanaf of er een goed artikel is waar ze bij passen. Het is uiteraard ook een stuk makkelijker om zeker te weten dat het in orde is met de foto's - we willen met de wiki natuurlijk niemand opzettelijk voor het hoofd stoten Lachen

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 23:07

jup, als de foto's gebruikt moeten worden ga ik langs om toestemming te vragen *LOL*

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 23:14

Is er nog behoeft aan foto's van verschillende soorten bandages (fleece, acryl, werk, stalbandage, onderlappen etc.)? Dan kan ik die wel evt. maken Ja

Opatouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 23:20

Sorry maar ik moest het even zeggen ;;Ik vind die foto's van die bonte veulentjes echt mooi Haha!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 23:00

ik heb eventueel nog foto's voor tekenen van oudheid: ogen, kont, schoft.. nodig?

ow en nog van een hengstenkeuring.. misschien voor bij dekhengsten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 23:06

ik heb hier ook nog foto's van een jaarling, waar je goed kan zien hoe overbouwd hij is, ik heb nog een foto van kauwen als onderdanigheid..

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 14:51

xxUtopiaxx: er zitten mooie foto's tussen, maar bij de meeste ik zie zo snel geen artikelen waar ze bij passen.

ik heb de foto van de driesprong + de rotstraal + de andalusierkeuring toegevoegd aan de artikelen waar ze bijhoren.

Ben benieuwd naar de hindernisfoto's Neonlight!
Sylvia: als je echt een duidelijke foto van het basculeren heb, dus een paard wat het goed doet en het liefst helemaal van de zijkant houd ik me zeker aanbevolen Lachen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 14:52

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:05

Ik zal vanavond mijn CHE-foto's even door lopen Ja
Ik heb trouwens ook een betere foto van die driesprong (waar alle 3 de hindernissen los te zien zijn) en een foto van de sloot. Zal ze vanavond ook ff plaatsen.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:10

Ellende schreef:
xxUtopiaxx: er zitten mooie foto's tussen, maar bij de meeste ik zie zo snel geen artikelen waar ze bij passen.

ik heb de foto van de driesprong + de rotstraal + de andalusierkeuring toegevoegd aan de artikelen waar ze bijhoren.

Ben benieuwd naar de hindernisfoto's Neonlight!
Sylvia: als je echt een duidelijke foto van het basculeren heb, dus een paard wat het goed doet en het liefst helemaal van de zijkant houd ik me zeker aanbevolen Lachen

De foto's van de paardenrassen kunnen uiteraard bij de rassen, maar die van het neuzen weet ik zelf ook niet Knipoog misschien bij iets over gedrag.. er staat ook een andalusierhengst tussen en bij lusitano, fjord, arabier, belgisch trekpaard, hackney staan geen of (bij arabier) 1 foto.

Bij de appaloosa staat deze vorm van stippeligheid ( Knipoog ) nog niet. En de foto's van bij de Fries zou je hiermee kunnen aanvullen/verduidelijken Schijnheilig

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:10

euhm ik zoek voor de wiki een mooie foto van laurens van lieren, laurens met ollright, en het liefst ook een van rubiquil en laurens.
[/quote]

Ik heb een foto van Laurens van Lieren op de Friese hengst van Esther Liano. En bweegfoto vn mijn nrps stermerrie (inmiddels verkocht_

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:13

van wat zijn er nog foto's nodig??
zitten wel knappe foto's tussen!! Ja

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:18

Afbeelding

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:31

Afbeelding

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 15:44

xXutopiaXx schreef:
De foto's van de paardenrassen kunnen uiteraard bij de rassen, maar die van het neuzen weet ik zelf ook niet Knipoog misschien bij iets over gedrag.. er staat ook een andalusierhengst tussen en bij lusitano, fjord, arabier, belgisch trekpaard, hackney staan geen of (bij arabier) 1 foto.

Bij de appaloosa staat deze vorm van stippeligheid ( Knipoog ) nog niet. En de foto's van bij de Fries zou je hiermee kunnen aanvullen/verduidelijken Schijnheilig

In de startpost staat uitgelegd wat voor foto's we bij de rassen willen zien. Dat is niet om je foto's af te kraken, wat ik zeg, zitten gewoon gave beelden tussen, maar om te zorgen dat de artikelen over de rassen bij elkaar passen hebben we daar een duidelijke keuze in gemaakt.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:55

Ik zal vanavond met de foto's aan de slag gaan Ellende!

Die foto van de hackney (ik schaam me dood, ben nog steeds niet toegekomen aan het schrijven van een stuk hierover) voldoet niet echt voor het ras. Ik zal een vriendin van mij vragen voor foto's, zit in het bestuur van het NHS. Zelfs onze eigen hackney's voldoen namelijk niet voor standfoto's, enkel voor actiefoto's (zijn geen keuringspony's, wel pony's met verschillende NK's op hun naam, voor sport dus weer wel goed).