Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
smeetjoew schreef:Dan deze:
Lekker vanuit de schouder, lekker actief. Goede aanleuning en amazone zit netjes. Kortom, goede arbeidsdraf. En nee, geen middendraf, anders zou ze die toch niet plaatsen?
Heb bij de foto hierboven het idee dat rechtsvoor nog op de grond staat, daarbij komt dat het paard nu al bijna op de voorhand loopt en als je de horizon recht zet, dan al helemaal.
Verder denk ik wel dat dit paard lekker kan lopen, maar dat het moment niet goed is.
En ééigenlijk lijkt het mij verstandig iemand met veel verstand van paarden (en dan niet de zoveelste trien die een instructeursdiploma heeft) naar de selectie van de drie beste foto's kijkt. Aangezien we hier niet met z'n allen er onwijs veel verstand van hebben. Laten we eerlijk zijn.
Watch_Me schreef:Wat een leuk beestje is dat zeg, alleen ze heeft geen aanleuning, ze lijkt je hand niet op te zoeken, kan ook een momentopname zijn! Ze loopt lekker ontspannen zeg.
Watch_Me schreef:Arbeidsdraf betekend gewoon dat het paard lekker door zijn lichaam loopt en dat hij tijdens deze draf aanleuning heeft en een fijne impuls heeft en dat hij natuurlijk recht door de bak draaft, niet scheef en krom.
Een paar mensen hier willen een perfect hoog ingesteld paard die zijn achterbenen eronder zet als een grand prix paard en spectaculair van voren loopt.
Arbeidsdraf is gewoon een fijne draf waarbij het paard gewoon in een fijne houding loopt.