Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En ik denk dat als er geen goedgekeurd paard gevonden kan worden waar foto's van geplaatst mogen worden, andere plaatjes ook gebruikt kunnen worden.
Medousa schreef:Ik zoek een foto van de manen van een fjord (geen hangende maar netjes geknipte)

En hier op bokt zijn er wel een paar mensen met een goedgekeurde arabisch volbloed dekhengst, misschien dat jullie het aan hen kunnen vragen. 
klien schreef:Medousa schreef:Ik zoek een foto van de manen van een fjord (geen hangende maar netjes geknipte)
Vraag eens na bij Kelly_taco. Die heeft volgens mij heel veel plaatjes van de Fjord. Er zit vast ook een mooie tussen van de kort geknipte manen.
) dat foto's van wat dichterbij handiger zijn.. Misschien dat je ze nog bij kan snijden, als ze dan nog scherp zijn? Want vooral van NRPS merrie en de Andalusiër keuring zie je weinig van, het had elk willekeurig paard in een willekeurige situatie kunnen zijn, als je begrijpt wat ik bedoel

bij deze
Alle paarden zijn goedgekeurd, alleen van het Arabierenveulen weet ik het niet.klien schreef:pluklief schreef:
liverpool stang misschien is dit wat ?
Hier kan ik wel wat mee, heb je die zelf gemaakt i.v.m. © ?
Jammer dat de kinketting niet vastzit.

pluklief schreef:klien schreef:
Hier kan ik wel wat mee, heb je die zelf gemaakt i.v.m. © ?
Jammer dat de kinketting niet vastzit.
zelf gemaakt het is ook mijn eigenpony

viefdepief schreef:
Calendula zalf
Misschien nog bruikbaar.
Ik zal binnenkort een keer een foto maken van mijn fles lijnzaad