AnkeVivaldi schreef:
Zonde dat je je zo aan hem vasthoudt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnkeVivaldi schreef:
Marlies1 schreef:Mooie foto, Marjolien.We hebben nog geen artikel over hengstenkeuringen, maar hij kan in ieder geval bij het artikel over de NRPS-er. Kun je aangeven wie we op de foto zien en waar en wanneer dat was?
Kimble schreef:Ik dácht het ook. Ik zal eens informeren bij Showjumper, die weet dat denk ik wel. Ik heb hem er in ieder geval bij gezet.Volgens mij is het New Orleans?
marjolein88 schreef:Wat ik vergeten te vragen was: heb jij de foto zelf gemaakt of -als dat niet zo is- heb je toestemming voor plaatsing op de wiki van de fotograaf?Marlies1 schreef:Mooie foto, Marjolien.We hebben nog geen artikel over hengstenkeuringen, maar hij kan in ieder geval bij het artikel over de NRPS-er. Kun je aangeven wie we op de foto zien en waar en wanneer dat was?
Djamai du Bois (v. Danny Gold)
NRPS hengstenkeuring 2006 in Ermelo ( 2e bezichtiging) ---> uiteidenlijk goedgekeurd.
Voor meer foto's van NRPS'ers , keuringen,hengstenkeuringen, vrijspringen, opstellen voor de keuring. Vraag maar! heb alles
Marlies1 schreef:marjolein88 schreef:Wat ik vergeten te vragen was: heb jij de foto zelf gemaakt of -als dat niet zo is- heb je toestemming voor plaatsing op de wiki van de fotograaf?
Djamai du Bois (v. Danny Gold)
NRPS hengstenkeuring 2006 in Ermelo ( 2e bezichtiging) ---> uiteidenlijk goedgekeurd.
Voor meer foto's van NRPS'ers , keuringen,hengstenkeuringen, vrijspringen, opstellen voor de keuring. Vraag maar! heb alles
marjolein88 schreef:Dan ben ik bang dat hij niet op de Wiki geplaatst kan worden, omdat:Ik heb copyright betaald om de foto te mogen publiceren