Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
reinandje schreef:ik volg dit ook even iemand nog tips om te zorgen dat het paard niet in zijn eigen houding blijft lopen?
amondi schreef:die van Joki zie ik ook als enige met valse knik, ziet er ontspannen uit, paard vermaakt zich best, maar heeft verder niks te maken met "aan het been" zijn of nageven.
lovelucky schreef:Ik zie het bij dat paard van joki ook niet helemaal hoor. Paard loopt fijn met een mooi contact en met het hoofd op de loodlijn. Achterhand word naar mijn idee juist prima gebruikt voor zo'n 'normaal drafje'. Hij lijkt goed te sporen. Dus zie het niet helemaal...
reinandje schreef:@ joki ik zie inderdaad ja dat niet het punt achte zijn oren het hoogste is maar wat als je paard wat lager wil rijden dan kan zijn nek achter de oren toch ook nooit het hoogste punt zijn
Joki schreef:reinandje schreef:@ joki ik zie inderdaad ja dat niet het punt achte zijn oren het hoogste is maar wat als je paard wat lager wil rijden dan kan zijn nek achter de oren toch ook nooit het hoogste punt zijn
bij horizontaal evenwicht is het de derde nekwervel als buigpunt. Bij oprichting is het hoogste punt tussen de oren. Bij voorwaarts neerwaarts is het hoogste punt de schoft.
Bij alle vormen van achter de LL rijden weet ik de hoogste punten niet, want ik rijd niet volgens dat systeem