klei:

voor de rest heb ik nog als iemand dat wil schrijven een serie inseminatie foto's,en een serie foto's waarbij een paard gescant wordt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:Misschien kunnen we die foto's vast op de Wiki plaatsen? Kun jij al een omschrijving bij de foto's geven? Beschrijven wat er op elke foto gebeurt?voor de rest heb ik nog als iemand dat wil schrijven een serie inseminatie foto's,en een serie foto's waarbij een paard gescant wordt.
liesje23 schreef:Een pijl is misschien wel duidelijk, ja.Voor de geinteresseerde, er zat een botbreuk.
Kan ik eventueel aanwijzen door een pijl in de foto te zetten.
Weet niet of dit nodig is, aangezien het op deze foto bijna geheeld is
Marlies1 schreef:De klei-foto staat er ook op: http://www.bokt.nl/wiki/Kleikimmie261 schreef:Misschien kunnen we die foto's vast op de Wiki plaatsen? Kun jij al een omschrijving bij de foto's geven? Beschrijven wat er op elke foto gebeurt?voor de rest heb ik nog als iemand dat wil schrijven een serie inseminatie foto's,en een serie foto's waarbij een paard gescant wordt.
Jolliegirl schreef:Ik denk het wel.Heb je wat aan foto's van een tandbehandeling?
Marlies1 schreef:Jolliegirl schreef:Ik denk het wel.Heb je wat aan foto's van een tandbehandeling?Werd de behandeling gedaan door een tandarts of vee-arts en wat was het voor behandeling? Misschien kun je de foto's plaatsen met een algemene toelichting en een toelichting per foto?
Jibbel schreef:Welk botvlies (ik bedoel: waar in het lichaam)? Waaruit bestond het trauma?Ik heb een foto van de reactie van het botvlies na een trauma. Later bleek er een steriele ontsteking te zijn ontstaan in het botvlies.
Weet niet of je wat aan de foto hebt? anders zoek ik m even op!
Marlies1 schreef:Jibbel schreef:Welk botvlies (ik bedoel: waar in het lichaam)? Waaruit bestond het trauma?Ik heb een foto van de reactie van het botvlies na een trauma. Later bleek er een steriele ontsteking te zijn ontstaan in het botvlies.
Weet niet of je wat aan de foto hebt? anders zoek ik m even op!