Ik weet niet of het aanbod van Paoline na ruim anderhalf jaar nog staat, maar anders kan hier misschien een oproepje gedaan worden: [HK] Het Horseball-topic
ik heb al een aantal foto's inmiddels van een horseballteam waar ik iemand ken. Maar ik moet ze nog plaatsen, zal ik vanmiddag even doen. Dan kijk ik ook even welke foto's van Paoline ik eventueel kan gebruiken.
Naadiia
Geplaatst: 15-06-09 20:37
ik speel ook al iets van 2 jaar horseball misschien kan ik helpen? ik heb hele leuke foto's van onze training laatst!
Naadiia, zou jij het artikel dat er nu staat eens door willen lezen en aan willen geven wat er eventueel nog bij kan en of veranderd moet worden?? Het artikel staat hier: http://www.bokt.nl/wiki/Horseball
Er moet zowiezo nog een stukje bij over ingooien, maar daar had ik even geen tijd meer voor.
Goede foto's zijn ook altijd welkom. Laat maar zien
Ik heb nog wel wat aanvullingen voor de wiki: -Horseball wordt ook veel gespeeld in portugal. -De korte zijdes worden niet afgebakend door een schot, maar door een opblaasbaar luchtkussen. -Een zeer belangrijke regel is dat er één richting is in het spel en dat er dus niet kop tegen kop gespeeld mag worden (dus niet zo : ---><---). De paarden mogen geen hoek van 45 graden of meer met elkaar maken.