Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ldinalover schreef:Excuses aanvaardMijn excuses hiervoor!! Ik heb het gewoon uit dat werkstuk document wat nog op de computer stond gekopieerd, en ik heb het nagekeken met de bron die ik erbij gezet heb..
inge81 schreef:@caballos, ik heb het zojuist even nagezocht, in Argentinie gebruiken ze werkelijkwaar pony's vanaf 1 m50, maar mss is het hier in Nederland anders geregeld.
Aurora3 schreef:ik weet niet heel veel van polo, maar ik heb ooit eens met iemand gepraat die polopony's reed. Die had het erover dat je een polopony met 1 hand moet rijden omdat je in de andere hand natuurlijk de hamer hebt. In die ene hand heb je dan 2 verschillende teugels. Eentje zit vast aan het bit en eentje aan een soort neusriem. De ene teugel gebruik je om te sturen en de andere om te remmen. Verder zijn deze pony's heel erg gericht opgewichtshulpen. Je rijdt een polopony dus op een heel andere manier dan een gewone engelse pony.
Ik wil op zich wel kijken of ik hierover meer kan vinden, maar ik denk dat het beter is als iemand die zelf polo speelt, of er veel vanaf weet dat even doet.
dravergekkie schreef:dat staat toch in dr al in of niet? tevens reageren ze niet alleen op gewichthulpen maar ook door je teugels tegen de nek aan te leggen