Kruiskruid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EstherHegt

Re: Kruiskruid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:13

Het enige dat echt niet klopt is de spelling van de pagina Knipoog
Jakobskruiskruid is met een K ipv een C in het stukje zelf wisselen de k s en de c's ook wel wat af Knipoog
Ik zal mijn best doen met het foldertje om dat om te zetten voor de encyclopedie. Misschien kan een ander dat ook wel doen kijk maar even http://www.jakobskruiskruid.com/Folders ... skruid.pdf Die folder wordt weliswaar ook wel weer bijgewerkt maar voorlopig kan dit wel volstaan. De plantjes ( ik denk streepzaad) van de verwarring van dit topic zijn dan in ieder geval al uitgesloten.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:34

Spelling is in elk geval aangepast Ja

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:43

Bedankt, dat was er eentje die ik niet durfde omdat ik bang was dat de wiki dan in de soep zou lopen.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:21

Shadow0 schreef:
Ester, klopt de informatie die op de wiki staat nu wel? Want dat hebben we natuurlijk graag op orde Lachen

Ik heb de pagina nog wat bijgewerkt, in ieder geval een foto van het blad toegevoegd van Bezemkruiskruid, die wordt vaak niet herkend omdat ie een heel ander blad heeft.
Ik kon het ook niet laten om even te nuanceren over de huidopnamefabel. Er is geen enkel bewijs gevonden dat JKK zich omzet in een giftige stof door huidopname. Wel kunnen mensen allergisch reageren, maar dat komt door een ander stofje dat in heel veel composieten zit.
Ik hoop dat dit ook wat ongerustheid wegneemt over het aanraken van de plantenmet blote handen. Wel lastig natuurlijk als je allergisch bent, maar niet schadelijk voor de lever.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:09

EstherHegt schreef:
Ik heb de pagina nog wat bijgewerkt, in ieder geval een foto van het blad toegevoegd van Bezemkruiskruid, die wordt vaak niet herkend omdat ie een heel ander blad heeft.
Ik kon het ook niet laten om even te nuanceren over de huidopnamefabel. Er is geen enkel bewijs gevonden dat JKK zich omzet in een giftige stof door huidopname. Wel kunnen mensen allergisch reageren, maar dat komt door een ander stofje dat in heel veel composieten zit.
Ik hoop dat dit ook wat ongerustheid wegneemt over het aanraken van de plantenmet blote handen. Wel lastig natuurlijk als je allergisch bent, maar niet schadelijk voor de lever.

Ik zag het, hartstikke goed OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:10

nieuwe kleurtje staat je goed shadow Lachen

Super esther Ja