Alvast heel erg bedankt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
klien schreef:Dan wachten we gewoon een maandje, ik neem aan dat de optie "eerder terugkomen voor een goed doel" niet geldt?
HaileysComet schreef:Voordat ik ga, vraag ik aan onze manager op Bali of hij kan uitzoeken of er iemand is die met de pony's werkt of ze fokt en of hij een meeting op Bali kan regelen. Ik denk alleen niet dat daar een uitgebreid fokprogramma is of dat er goedgekeurde hengsten of merries met predikaten zijn.
Ellende schreef:HaileysComet schreef:Voordat ik ga, vraag ik aan onze manager op Bali of hij kan uitzoeken of er iemand is die met de pony's werkt of ze fokt en of hij een meeting op Bali kan regelen. Ik denk alleen niet dat daar een uitgebreid fokprogramma is of dat er goedgekeurde hengsten of merries met predikaten zijn.
Denk het ook nietVan dat soort 'vrijere' (en vooral onbekendere) rassen ben ik al ontzettend blij als we sowieso foto's kunnen krijgen
. Klinkt goed in ieder geval!
Hypofocus: qua Amerikaanse rassen hebben we volgens mij nog vrijwel niets qua foto's, dus in principe is alles gewoon welkom (erg welkom zelf)
Fleda: klinkt goed, ik ben benieuwd
Viev: eigenlijk van vrijwel alles nog wel. Uit m'n hoofd hebben we al wél foto's van de trakehner, marwari, akhalteke, hannoveraan haflinger en nederlands / belgisch trekpaard, dales pony, fell pony, schwartzwalder fuchs.
peterke schreef:ik ken heel toevallig een leuke site:
http://groups.msn.com/paardenplaatjes
misschien heb je daar iets aan
RoWi schreef:Om te kunnen inloggen op de wiki, moet je wiki-schrijver zijn
Shadow0 schreef:peterke schreef:ik ken heel toevallig een leuke site:
http://groups.msn.com/paardenplaatjes
misschien heb je daar iets aan
Ik krijg de indruk dat die site afbeeldingen gebruikt die niet zelfgemaakt / copyrightvrij zijn. Het lijkt me dan ook niet verstandig om daar foto's vanaf te halen. (En misschien dat iemand ook even aan de eigenaar van die site kan vertellen dat het op deze manier waarschijnlijk niet legaal is.)