Karakter De Falabella is een vriendelijk en intelligent pony’tje. Ze zijn erg lief en makkelijk in de omgang. Deze kleine paardjes zijn daarom uiterst geschikt voor kleine kinderen.
Er word eerst gesproken over pony'tje en een zin verder over paardjes terwijl er een stukje boven geschreven wordt dat het geen pony is maar een klein paardje.
1e alinea 'bekend' ipv bekent... (geen idee hoe ik het zelf moet aanpassen, dus doe het hier maar even ).
Leuk stukje, alleen zou het handig zijn als er meer duidelijkheid zou bestaan in bv maten. Wat het stamboek zegt is uiteindelijk 'waarheid', tenzij er geen strikte maten zijn waarbinnen ze móeten vallen.
er is kennelijk niet meer duidelijk ponyzotje, want wat het stamboek zegt is geen waarheid zolang er stamboekmerries en ggk hengsten rondlopen die groter zijn
Ja, maar uiteindelijk is het wel 'waarheid' aangezien zij de standaarden bepalen he. Ik bedoel het op die manier. Als je uit alle waarheden DE moet nemen, dan is het toch wel die van het stamboek... Jammer dat ze het zelf blijkbaar niet echt weten
dat bedoel ik ook, ik wil best die max hoogte erin zetten, maar dat klopt gewoon niet als ze zelf hengsten goedkeuren die groter zijn. Vandaar dus deze tussen oplossing