Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Een boomloos zadel is, de naam zegt het al, een zadel zonder zadelboom. Een regulier sportzadel heeft een boom, die de druk en het gewicht van de ruiter goed verdeelt over de paardenrug. Een boomloos zadel heeft dit niet.

pmarena schreef:Gelukkig lezen weinig mensen het stuk in de wiki want anders zou ik heel wat vragen krijgen denk ik van mensen die verbaasd zijn dat de BF wel kussentjes heeft

) en wat ik niet weet van andere merken dat weet BuitenZinnig voor 90% wel weer , wat er dan nog overblijft daar weten anderen weer alles van. Ik zal wel even kijken of ik ergens zie dat er iets niet klopt , en dan doorgeven wie daar meer over kan vertellen
Helemaal onderaan een artikel kan je lezen hoe vaak een pagina bekeken is. Citaat:Is het anders geen idee om aan een wiki-artikel , een wiki-topic te hangen ?
Dat er bvb. onder het artikel een link gezet wordt naar een topic waar mensen in kunnen reageren op het artikel....en vervolgens weer mensen een reactie op die reactie kunnen geven ?
Of is zoiets er al ? Vooral het directe karakter van artikel naar reactie lijkt me belangrijk
Citaat:Alleen vind ik dan iedere pummel wijzigingen aan laten brengen in het artikel zelf...een beetje TE direct

Nog een vraagje: kan je toelichten wat je onoverzichtelijk vind aan de Wiki? Dit kan ons verder helpen met de Wiki. Dribbel schreef:Even een algemenere vragen. Wikipedia werkt met een open systeem.
Hoe betrouwbaar vind Wikipedia?
Hoe neutraal vind je Wikipedia?