Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Dit geldt niet voor alle paarden namelijk. Ik heb een platvoetkneusje staan, die kan niet eens lopen zonder ijzers. Was hij een wild paard geweest dan had hij al dood geweest, maar doordat wij ze als huisdier houden niet (beetje kort door de bocht). Het artikel geeft voldoende informatie over het onderwerp, maar ik vind dat het te veel generaliseert waar dat niet altijd mogelijk is.Citaat:omdat de hoeven sterker worden en op een natuurlijke manier afslijten
Marieke_K schreef:Het wordt inderdaad van meerdere kanten bekeken, maar ik vind het nog te 'dwingend' overkomenen ik vind het niet generaliseerbaar genoeg..
Dit geldt niet voor alle paarden namelijk. Ik heb een platvoetkneusje staan, die kan niet eens lopen zonder ijzers. Was hij een wild paard geweest dan had hij al dood geweest, maar doordat wij ze als huisdier houden niet (beetje kort door de bocht). Het artikel geeft voldoende informatie over het onderwerp, maar ik vind dat het te veel generaliseert waar dat niet altijd mogelijk is.Citaat:omdat de hoeven sterker worden en op een natuurlijke manier afslijten
Marieke_K schreef:In het artikel over stalling wordt bijvoorbeeld ook niet genoemd dat een paard 23,5 uur op stal houden niet goed is.
Citaat:Dat is een keus van de individu, aan de Wiki om zoveel mogelijk verschillende perspectieven te bieden en dat de lezer daar zelf een keus uit kan maken
Banjer schreef:Arabesk: jij hebt toch een paddock paradise? Heb jij misschien een (of meerdere) foto('s) die we bij het artikel mogen plaatsen?
Arabesk schreef:Banjer schreef:Arabesk: jij hebt toch een paddock paradise? Heb jij misschien een (of meerdere) foto('s) die we bij het artikel mogen plaatsen?
Ik zal morgen fatsoenlijke foto's makenhopen dat het zonnetje een beetje schijnt
Het is een beetje vals spelen wat ik gedaan heb, want mijn 'track' is een oude töltbaan, maar dat maakt natuurlijk verder niet uit , alleen is ie vrij breed dat pad. Wat ook wel weer z'n voordelen heeft