http://i62.photobucket.com/albums/h82/e ... wormer.jpg
standfoto waar ze los op staat
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
erleyne schreef:Ik rijd een zilverappel bruin paard, interesse voor een foto? Dan moet ik het wel even overleggen met de eigenaresse.
stef schreef:erleyne schreef:Ik rijd een zilverappel bruin paard, interesse voor een foto? Dan moet ik het wel even overleggen met de eigenaresse.
Is dat Lotus uit je profiel? (ik meen daar wat lichte manen te zien)
Is die DNA getest? (en/of minimaal 1 zilver ouder)
Shadow0 schreef:Sappos schreef:Oh ja als er nog interesse is in meer foto's (betere foto's) van vosroan kan ik die maken
Wat mij betreft zou een mooie standfoto van de zijkant heel welkom zijn. Op deze foto's heeft hij zijn hoofd gedraaid, dat is jammer.
stef schreef:lobuno (graaft in geheugen, heb criollo's op stal gehad) is zwart-dun (grullo)
Ook zo irritant al die aparte benamingen. Ik vind wel dat we die zoveel mogelijk op moeten nemen, als iemand nu bijv lobuno intikt, krijgt ie niks.
Elinax: Dus dan wordt dit vos + creme (= palo) + dun?, Dunalino dus?
joy76 schreef:Misschien een ideetje voor je om foto's van IJslanders te zoeken? Die komen in zo'n beetje alle kleuren voor, behalve appaloosa... In de link naar mijn album in m'n profiel staat in elk geval een wildkleur bruine..
Meavey schreef:Die van Elinax heeft geen creme gen anders was ze palomino, ze is een gewone red-dun wat hier in nederland creme-dun word genoemd, maar dat is miscshien verwarrend want ze hefet dus een dun verdunning en geen creme verdunning.
Kleur van de manen maakt niet uit, kan licht en donker zijn.
Die van Caballos is idd grullo, is ze LWO getest?