Wat fijn dat mijn foto's kunnen bijdragen aan de illustratie.
Aurora3
Geplaatst: 07-02-10 20:35
Dat zou erg fijn zijn Drunksheep. Op dit moment hebben we helemaal geen standfoto, dus als je een mooie foto kan maken....
Voor de rest van de mensen, als je foto's hebt waarvan je denkt dat ze op de Wiki kunnen, plaats ze maar gewoon allemaal dan kijken we wel of we er iets mee kunnen. Ik ga misschien vanavond nog even verder met foto's plaatsen als ik nog tijd heb.
Cheveyo, jouw foto's waren zeker erg waardevol. Er zaten hele mooie duidelijke foto's bij dus daar zijn we zeker erg blij mee
Evy heb je de foto's ook zonder randje er omheen? Maaik wat voor oefeningen heb je eventueel nog? Misschien kunnen sommige wel gebruikt worden. Hannah_Menno je foto is geüpload en toegevoegd in het artikel Jambette
Zeg maar welke oefeningen nodig is. Dan kunnen ze eventueel altijd even gemaakt worden. Van steigeren ohz en gewoon heb ik er in ieder geval genoeg.
Stephanie
Geplaatst: 08-02-10 20:23
Evy graag 1 van: Jambette, Compliment, liggen, zitten en doek zwaaien. Tussen haakjes over zitten en doek zwaaien hebben we bijna geen informatie. Dus als 1 van de VD'ers daar misschien wat informatie aan toe zou kunnen voegen, zou dat heel erg mooi zijn .
Maaik, ik zal even kijken wat daarna nog nodig is, alvast bedankt voor het aanbod.