Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LilianR schreef:Ja, en dan als foto omschrijving hoe een schimmel een schimmel wordt oid?
Gezocht: fotograven daarvoor!
LilianR schreef:Ja, en dan als foto omschrijving hoe een schimmel een schimmel wordt oid?
Muzefee schreef:Kan je wat met mijn foto's, Ellende ?Zojah, dan gooi ik even op al die fototjes mijn ©.
@ Stef; Weet de naam niet meer uit mijn hoofd. Het is een mini-paardje-dekhengst meen ik. Vorig jaar eens gefotografeerd.
Muzefee schreef:LilianR schreef:Ja, en dan als foto omschrijving hoe een schimmel een schimmel wordt oid?
Van donker naar licht, die hele ontwikkeling bedoel je neem ik aan ?
Ik heb wel een foto van een heel donkere, ook nog wel ergens van een bruin veulen dat zich ontwikkeld tot schimmel.
Muzefee schreef:@ Stef; Weet de naam niet meer uit mijn hoofd. Het is een mini-paardje-dekhengst meen ik. Vorig jaar eens gefotografeerd.
Sappos schreef:Oh ja als er nog interesse is in meer foto's (betere foto's) van vosroan kan ik die maken
Ellende schreef:Muzefee: ik zou graag de donkere schimmel willen gebruiken en als je echt een witte schimmel als standfoto hebt: graagPalomino's zijn ook mooie foto's, maar degene die er nu staat is in principe ook al gewoon goed.
Herstel: ik krijg net het verzoek door of we toch de eerste palomino ook van je mogen gebruiken.
texeenmaikey schreef:
cream-dun (wildkleur vos)