Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LilianR schreef:Ja, en dan als foto omschrijving hoe een schimmel een schimmel wordt oid?
Gezocht: fotograven daarvoor!

LilianR schreef:Ja, en dan als foto omschrijving hoe een schimmel een schimmel wordt oid?
Muzefee schreef:Kan je wat met mijn foto's, Ellende ?Zojah, dan gooi ik even op al die fototjes mijn ©.
@ Stef; Weet de naam niet meer uit mijn hoofd. Het is een mini-paardje-dekhengst meen ik. Vorig jaar eens gefotografeerd.

Muzefee schreef:LilianR schreef:Ja, en dan als foto omschrijving hoe een schimmel een schimmel wordt oid?
Van donker naar licht, die hele ontwikkeling bedoel je neem ik aan ?
Ik heb wel een foto van een heel donkere, ook nog wel ergens van een bruin veulen dat zich ontwikkeld tot schimmel.
Maar het zijn alleen hoofdfoto's, standfoto's kan ik nog wel maken misschien volgende week? 
Palomino's zijn ook mooie foto's, maar degene die er nu staat is in principe ook al gewoon goed.

) ze geeft alvast toestemming mocht de foto gebruikt worden:Muzefee schreef:@ Stef; Weet de naam niet meer uit mijn hoofd. Het is een mini-paardje-dekhengst meen ik. Vorig jaar eens gefotografeerd.

Sappos schreef:Oh ja als er nog interesse is in meer foto's (betere foto's) van vosroan kan ik die maken
) Ellende schreef:Muzefee: ik zou graag de donkere schimmel willen gebruiken en als je echt een witte schimmel als standfoto hebt: graagPalomino's zijn ook mooie foto's, maar degene die er nu staat is in principe ook al gewoon goed.
Herstel: ik krijg net het verzoek door of we toch de eerste palomino ook van je mogen gebruiken.

texeenmaikey schreef:
cream-dun (wildkleur vos)