Ter vervanging voor haflinger met streepmodel. Dezelfde haflinger met hetzelfde streepmodel, maar fototechnisch een betere foto
Spelende paarden
Oog haflinger
Misschien iets met wintervacht (zie de baardharen )
Groter formaat is op verzoek verkrijgbaar
castano
Geplaatst: 29-12-09 20:35
hier nog een foto van mijn Azteca horse. jullie missen nog een foto op de wiki je mag mijn paard gebruiken als je wil. dit is Neo 3 jaar hengst gr jose pouwer
Nou ,wat ik weet wel...dit omdat hij(bijna) ingeschreven staat in mexico en daaruit blijkt dat hij de eerste is in nederland. Ik wacht nog op inspectie om hem goedgekeurd te krijgen.
Mariska_28
Geplaatst: 29-12-09 20:57
Foto voor het artikel over Verbeend hoefkraakbeen In de cirkels zijn de verbeende zijtakken goed te zien. Bij gezonde voeten zie je deze niet op de foto
Aurora3
Geplaatst: 02-01-10 12:39
Mariekwyf: jouw foto's zijn net te klein om te kunnen gebruiken op de Wiki. Het minimale formaat is 400 * 600 pixels. Als je de foto's iets groter zou kunnen plaatsen, of als je ze even kunt mailen dan zijn ze wellicht wel bruikbaar.
Amanda: Welke van jouw foto's vind je fototechnisch de beste?? Dan plaats ik die even.
Castano: jouw foto is geplaatst bij het artikel over de Azteca. Heb je misschien ook een hoofdfoto van jouw paarden, want die missen we nog op de Wiki? Liefst een foto die van opzij genomen is zodat het profiel van het hoofd goed zichtbaar is.
Maakt mij niet uit. Ze zijn allebei prima en beter dan die ik eerst had geplaatst. Hebben jullie nog interesse in foto's van een haflinger in de sneeuw?
Ik heb het even tijdelijk heel druk met school, maar ik ben jullie niet vergeten hoor. Zodra ik weer tijd heb komen er weer een aantal foto's op de Wiki.
Evelienepien
Geplaatst: 20-01-10 21:09
Aurora3 schreef:
Ik heb het even tijdelijk heel druk met school, maar ik ben jullie niet vergeten hoor. Zodra ik weer tijd heb komen er weer een aantal foto's op de Wiki.
Fijn dat je iets laat weten ; ik snapte het al niet zo goed . Maar ik begrijp hieruit dat het allemaal goedkomt en veel succes met school
Misschien eentje voor bij het artikel over schimmel. Schimmel in zeer ernstige vorm:
Cheveyo
Geplaatst: 29-01-10 23:55
ik zie dat jullie nog geen oedeemfoto hebben voor o.a. drachtige merries, daar kan ik wel voor zorgen ivm mijn eigen merrie.
zie hier onder de buik een komende strook oedeem.
Hier aan de zijkant van de buik zie je hele plakaten oedeemvorming
Dit is dan een paar dagen later, een stuk erger geworden allemaal
Hier de oedeemzakken gezien van voren, tussen de voorbenen.
Cheveyo
Geplaatst: 30-01-10 00:57
Heb ook nog wat andere foto's omtrent de bevalling.
Hieronder een beeld van een uitgescheurde merrie (van kling richting poepgat) ivm een groot veulen. Tevens zie je hier het laatste deel uit de vulva steken, veulen ligt er al naast.
Hier poept het veulen de darmpek uit
Veulen op zoek naar de speen, heel dichtbij
Veulen heeft de speen gevonden
Biest, eerste melkafgifte
Een duidelijk beeld van het verschil in structuur en doorbloeding
Uiteinde van de navelstreng, deze kan ik ook nog wel inzoomen voor een duidelijker beeld
Mooie foto's Cheveyo. Die foto van die navelstreng mag je inderdaad wel inzoomen ja. Die foto van de nageboorte, hoe zit dat precies? Het lichte deel zijn de vliezen die rondom het veulen gezeten hebben en het donkerdere deel is de pars foetalis van de placenta??
Een pars materalis placentae wordt volgens mij bij paarden niet uitgestoten na de bevalling.
VDB
Geplaatst: 30-01-10 12:49
Ik heb mijn foto's van Scandic verkocht en ben verplicht door de koper van de foto's om ze hier van Bokt af te halen. Er is niet geantwoord door Wiki moderators, gelukkig, want als ze WEL op bokt geplaatst waren had ik ze niet kunnen verkopen
Banjer
Lid Nieuwsredactie
ik snap je berichtje niet zo goed Downhill... zou je mij (per pb) uit kunnen leggen wat je bedoelt?
Sodeletuut
Geplaatst: 30-01-10 13:23
Ik heb ook nog wel foto's van:
- De isolerende werking van de wintervacht:
- Een haflinger met wintervacht:
Als dezen niet goed zijn heb ik er nog veeel meer, en ik heb ook een grote versie van beiden. Van paarden in de sneeuw heb ik er ook erg veel, als daar belangstelling naar is..