worden die van mij nog gebruikt? ze staan er al een behoorlijke tijd haha
Aurora3
Geplaatst: 11-12-09 21:25
Hannah_Menno --> Jouw foto's kunnen we niet gebruiken, ze zijn nogal donker. xLies --> Jouw foto's kunnen we ook niet echt gebruiken, ze zijn net te klein en daarnaast voegen ze ook weinig toe aan de foto's die we al hebben. x_tico --> Jouw foto kunnen we niet echt gebruiken, want er zijn al redelijk veel foto's van Fjorden, dus je foto voegt niet veel toe. verography --> Is het nog gelukt om je foto's iets groter beschikbaar te stellen?? En heb je nog foto's van de Doma vaquera?? superrizzo --> Jouw foto's van de Drumhorse zijn geplaatst. lifaya --> wow wat een apart kleurtje is die Haflinger. Die foto's ga ik zeker plaatsen. Heb je eventueel nog foto's waarop zo'n donker kringetje van dichtbij te zien is?? Bij dat Flehmen, wat bedoel je met door een aansteker?? Is het speciaal aangeleerd gedrag? De foto's van de NRPSer wil ik ook gaan plaatsen en de Curly Horse ook.
Ik zal straks of morgen even een detailfoto zoeken, ze heeft ook soort van wildstrepen (niet helemaal) op haar benen, kan ik ook evt wel geven (is mijn verzorghaflinger)
dat met die aansteker is instinkt, ze ruiken dan gas/vuur en dat vinden ze interesant, en gaan ze flemen dus niet aangeleerd ofzo, veel paarden doen het
lifaya: ik zie je extra foto's binnenkort wel verschijnen dan. Die haf is echt wel heel apart, had nog nooit zoiets gezien.
xLies: Als je echt goede foto's hebt dan zijn die altijd welkom natuurlijk. Tot nu toe hebben we erg weinig foto's, en geen echt mooie foto's. Heeft jouw paard trouwens papieren, is ie gekeurd?? Voor de standfoto en hoofdfoto bovenaan het artikel hebben we namelijk het liefste gekeurde merries/hengsten.
Ja hij heeft papieren, gekeurt weet ik niet, ik denk dat hij vroeger wel gekeurt eens, want hij is tot zijn 5 hengst geweest en was actief in de springsport. Maar op zijn 5,5 is hij geruint.
okee. Nouja dat is dan wel een verbetering in vergelijking met wat er nu staat. Heb je dan misschien een hoofdfoto van opzij genomen, dus zoals de hoofdfoto die er nu bij BWP staat. En een standfoto van opzij genomen. Waarbij het paard dus voor zich kijken en waarbij je de hele zijkant van het paard op de foto hebt. Zonder tuig of zadel op zijn rug.
En alle foto's op de Wiki moeten minimaal 400*600 pixels zijn. Liefst zo groot mogelijk
Rennie89
Geplaatst: 12-12-09 00:26
wat detailfoto's :
(dit is de meest recente, die andere zijn van vlak na de zomer)
De eerste twee foto´s zijn gemaakt door Renza, de ander door nathalieeee_ .
edit: Thuis heb ik misschien nog foto´s van een coffin voor SGW Hindernissen, uitstappen voor SGW Verzorging en crosstenue voor SGW & Eventing.
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 12-12-09 00:50, in het totaal 3 keer bewerkt
Aurora3
Geplaatst: 12-12-09 00:45
Volgens mij ben ik nu vanaf pagina 78 tot en met einde van het topic bij met het reageren op iedereen die hier gepost heeft. Als ik nog mensen gemist heb, pb maar of reageer hier nog een keertje.
Dan begin ik nu aan pagina 77:
LovingTweety: Graag, laat maar zien wat voor foto's je hebt van blinde paarden. Er staat nu alleen iets in het artikel over maanblindheid denk ik. Amanda: Heb je die foto van dat mensen oog ook groter?? Ik zou die foto graag gebruiken voor het mensenoog, maar dan zou het dus het makkelijkste zijn als het hoofd uit de foto gesneden kan worden. Uiteraard moet de foto dan nog wel minimaal 400*600 pixels zijn. Waarschijnlijk is het het makkelijkste als je dat zelf even doet, dan kun je ook je logo erop zetten. GreaseMonkey Ik kende die kleur niet, dus heb even in je profiel gespiekt. Als je ook informatie hebt dan is dat zeker welkom, samen met foto's. Dan ga ik het op die Wiki zetten.
Amanda: ik heb een van jouw foto's van het oostenrijkse halster opgeslagen, die ga ik binnenkort ook plaatsen.
heb nog een foto van een lichtgebogen liverpool bit
en nog twee foto's voor de gebitstproblemen een wave gebit
en een beginnende haak
als je nogmeer foto's van of met de schedel wilt hebben moet je het maar zeggen, heb hem hier thuis liggen.
Kathmandu
Geplaatst: 14-12-09 11:43
Afgelopen zomer heb ik een bezoek gebracht aan stal Eurocommerce. Hier heb ik ook een foto van Eurocommerce Monaco gemaakt. Vandaag zag ik dat bij zijn Wiki-pagina nog een foto ontbrak. Wellicht is het leuk om deze foto toe te voegen?
Daarnaast vond ik er ook nog 2 van Anne en Sharon tijdens een clinic, maar ik weet niet of het een toevoeging is aan de pagina. Ik heb ook nog andere foto's o.a. over de hindernissen, maar zag dat er al veel springfoto's stonden?
Van de huidige pagina (79): edelweis1:http://www.bokt.nl/wiki/Monaco Jouw andere twee foto's ga ik niet plaatsen, omdat ze niet heel bijzonder zijn.
Snoekiej:http://www.bokt.nl/wiki/Aftekening Jouw SGW foto's zijn welkom, daar kunnen we vast ook nog wel wat dingen van gebruiken. Dus plaats ze hier maar als je wil.
palousa_boy: kun je misschien iets meer vertellen over het wavegebit?? Ik zou jouw foto's van de schedel graag willen gebruiken, maar bij het wavegebit heb ik nog wel wat informatie nodig om erbij te vermelden.
Er zijn een aantal mensen die ik even overgeslagen heb omdat ik twijfel of de foto's geplaatst moeten worden, en/of omdat ik nu even iets anders ga doen. Dus daar kom ik nog op terug.
Een wave gebit kan door meerdere oorzaken ontstaan zoals: - ongelijke hardheid van de kiezen - de combinatie van een ramp en een haak - een groeistoornis in de kiezen - een vervorming van het hoofd
Een wave gebit is in principe niet aan een leeftijd gebonden, wel komt het op latere leeftijd vaker voor. Deze afwijking hoeft niet direct voor problemen te zorgen, wordt het echter in een vroeg stadium ontdekt is het wel verstandig om het weer vlak te maken. Wordt het later ontdekt, dan kan er weinig aan gedaan worden, afhankelijk van hoe erg of dat het is. Het kan echter wel problemen geven met bijvoorbeeld eten en tijdens het rijden. (Denk aan het niet goed nageeflijk te rijden door het blokkeren van de kaak)
Evelienepien, xLies en palousa_boy: Van jullie foto's ga ik er strax een aantal plaatsen. Ik zal hier de links nog vermelden als ze erop staan. PrinceAmos: Laat jouw foto's maar zien. Liezzie: Jouw foto is helaas te klein. Voor de Wiki hebben we foto's nodig die minimaal 400*600 pixels zijn.
Ik heb voor de Knabstrupper een duidelijkere/mooiere hoofdfoto van de zijkant, en ik heb een standfoto. En ik heb nog een andere hoofdfoto die evt nog erbij gezet kan