Ik heb een paard met de kleur Rabicano (coontail)... ik zag dat daar ook nog geen foto's van zijn, zijn die nog gewenst? (staat niet in de lijst met missende foto's genoemd namelijk)
Appieee
Geplaatst: 12-10-09 14:45
Ik heb een foto ter illustratie voor het artikel jury bijgevoegd, is deze goed genoeg voorlopig? Zal binnenkort anders nog even een nieuwe maken waarbij alleen de jury te zien is. http://www.bokt.nl/wiki/Jury
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Zou je de foto nog wel in een categorie kunnen zetten? (dezelfde als het artikel jury) en de naam van de fotograaf bij de omschrijving van de foto? (dat kan je doen door op bewerken te klikken als je de foto hebt geopend )
Zou je de foto nog wel in een categorie kunnen zetten? (dezelfde als het artikel jury) en de naam van de fotograaf bij de omschrijving van de foto? (dat kan je doen door op bewerken te klikken als je de foto hebt geopend )
ik kijk er vanavond thuis even naar... ik ben nog op mijn werk en ik moet vóór 16:30 mijn werk af krijgen
Daihyo
Geplaatst: 20-10-09 08:38
Een mensenoog (paard is een kruising appaloosa). Of voor de brede bles. Of sabino: Kinvlek: witte vlek op de kin en onderlip, vaak in combinatie met een brede of lang doorlopende bles Lipvlek: donkere vlek op de bovenlip