Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daniella74 schreef:Ik denk dat als je de oefening correct uitvoert zoals op dit fimpje je bijna niet in viertact kan gaan, hij blijft voorwaarts/"recht"/ontspannen en op eigen benen lopen met sprong. Op elk moment kan je recht naar voren wegrijden. Pas als je overdreven opzij gaat, hard gaat of het paard scheef trekt zal wellicht viertact kunnen ontstaan door het verstoren van balans en natuurlijke beweging.
Ik heb er verder weinig verstand van volgens de maatstaven van dit topic, ik ben slechts ooit L2 geweest en hobbel nog wat voor de flauwe kul. Ik vind het jammer dat dit interessante topic nu een beetje verhardt doordat mensen gaan oordelen over andere mensen waarvan ze niet weten hoe iemand thuis rijdt.
Needje schreef:Galop is een 3tact beweging.
(daarom is het galopgedeelte in een kur het lastigste om goeie muziek bij te vinden)
Farolover schreef:Nooit geweten
Weet ik dat ook weer
anneliesdj schreef:Needje schreef:Galop is een 3tact beweging.
(daarom is het galopgedeelte in een kur het lastigste om goeie muziek bij te vinden)
Waar reageer je op? Ik zie geen verband namelijk...Farolover schreef:Nooit geweten
Weet ik dat ook weer
Ehhh....
Oamaru schreef:Komt even binnengestormt.
Ik heb thuis een filmpje van wijjken in galop, kan kijken of ik het op 1 of andere manier op Bokt kan krijgen.
kaj schreef:anneliesdj: ik heb dit hele topic gevolgd en zowel de voors- als tegens van iedereen gelezen. Maar nu ben ik wel benieuwd wat jouw reactie is op het filmpje wat op de vorige pagina getoond is.
Want volgens jou kan het absoluut niet maar dat filmpje laat toch een heel normaal beeld zien mijn inziens.
Dus graag een onderbouwde reactie waarom dit volgens jou niet goed is (adhv dit filmpje). Of ben je van mening veranderd oa door dit filmpje?
anneliesdj schreef:Ik heb toch al mijn mening gegeven, een filmpje verandert daar weinig aan. Misschien kun jij de oefening zo uitvoeren dat het er goed uitziet en goed voelt maar dat verandert niets aan mijn standpunt.