Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Redrumfox schreef:De 2e vind ik een heel goed voorbeeld fokfanaat! De rest ook trouwens, maar die springt er in mijn ogen het meest uit aangezien de achterhand er mooi bij gepakt is.
LoveLeandro schreef:khirshanta schreef:Een beetje gephotoshopped bij gebrek aan beter, maar ik zou dit een bijna perfecte uitgestrekte draf vinden. Misschien een heel klein beetje meer verlenging in de hals.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7DMDMKQ8.jpg
Er klopt iets niet aan deze foto.. ik weet zo niet precies wat. het lijkt net of de rug haast niets doet, heel raar. de nek is trouwens niet het hoogste punt. en het paard lijkt niet echt te zakken van achter. (er zit ook een deukje voor het zadel) wat heb je hieraan gephotoshopped? misschien verklaart dat dat ik het gevoel heb dat er iets niet klopt.
saaraah schreef:Ik vind van alle foto's die van Reiner Klimke het fijnste beeld geven. Geen betere ruiter dan hij.
hns schreef:LoveLeandro schreef:
Er klopt iets niet aan deze foto.. ik weet zo niet precies wat. het lijkt net of de rug haast niets doet, heel raar. de nek is trouwens niet het hoogste punt. en het paard lijkt niet echt te zakken van achter. (er zit ook een deukje voor het zadel) wat heb je hieraan gephotoshopped? misschien verklaart dat dat ik het gevoel heb dat er iets niet klopt.
De nek hoort ook niet het hoogste punt te zijn maar de oren
griebels schreef:Denk dat hns bedoelde dat de puntjes van de oren het hoogste punt moeten zijn...
asjemenou schreef:griebels schreef:Denk dat hns bedoelde dat de puntjes van de oren het hoogste punt moeten zijn...
Dan zou het wel simpel zijn, ook van en paard wat te diep loopt zijn de puntjes van de oren vaak nog het hoogste punt.
poes schreef:Ik vind die eigen:lijk el een fijn beeld geven. Net als die van Klimke: ik zie niet echt een weggedrukte rug, wel duidelijk een paard dat nog niet toe is aan sterk dragen/verzamelen, maar wat dat paard daar toont voor zijn mate van africhting vind ik knap. Paard toont imo geen verzet eerder een beginnende oprichting. Oprichting is niet hoe Salinero loopt helaas.
DresslOver schreef:http://i200.photobucket.com/albums/aa27 ... lregio.jpg
En deze dan, van bokker INkie? Misschien mogen we die gebruiken als we het haar vragen.