Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DanielleTara schreef:wel een goed idee om bitten te gaan verzamelen
het is eens iets anders dan postzegels
Nee ik ben erg blij mijn verzameling, de basis collectie groeit gestaag en strakshoop ik ook de echt vreemde bitten te kunnen bezitten. 
Aurora3 schreef:*knip*
Als er dingen inhoudelijk heel erg veranderen is dat misschien wel handig om erbij te vermelden later nog, maar ik verwacht dat de werking van de bitten niet heel erg anders zal worden??
Als dat wel zo is moeten we die nieuwe teksten tzt nog maar eens doorlopen.
Bij alle bitten die er tot nu toe op staan heb ik jouw naam en je site vermeld in de beschrijving van de foto. Als je nog iets tegenkomt wat anders moet ofzo dan laat je het maar weten, het kan altijd nog aangepast.
kehdra schreef:Ik organiseer 25 febr [EA-CO] Clinic Paard en (ge)Bit. .
Paul neemt zijn bittenbank mee, wellicht kan ik qua foto's of info iets betekenen?

annebe schreef:Wat leuk dat je verschillende bitten spaart!
Ik heb dit met bitloze hoofdstellen.
Ik weet dat er in Frankrijk ook nog allerlei soorten bitten te vinden zijn.
Zijn er nog speciale soorten waar je naar op zoek bent?
Frankrijk heeft inderdaad ook allerlei soorten (rare) bitten ben ik achter gekomen, alhoewel Amerika en Engeland tot nu toe aan de top staat haha.
Ik zal t.z.t. het overige informatiemateriaal hier neer zetten en het beeldmateriaal komt er dan ook vanzelf. Dat moet even tussen de tentamens/stages/huiswerk/bijbaantje door.
daarom zou ik graag eens zo'n sponsbitje proberen, ik denk dat dit zacht is, weet iemand raad of meer van zo een bitje?
dat is fijn, ik vond het al zo jammer dat ik al die info van jouw site niet meer op de Wiki kon zetten.