kan je mijn foto's niet zetten bij het stukje over bitten? lijkt mij het meest voor de hand liggen opzich
Jes
Geplaatst: 19-04-09 09:22
Hallo,
Ik zat net even op de Wiki te kijken bij Westfaler, en zag dat jullie daar ook nog een foto voor zoeken. Casablanca (in mijn profiel) is een Westfaler (een zwarte nog wel ) Heb een heleboel foto's van haar. Heb ook een foto van haar brandmerk.
Een voorbeeld foto van Casa (meer in profiel):
En haar brandmerk:
Ik zal even zoeken op mijn cd's voor een goede stand foto. Maar dat zijn zoveel foto's dus zou graag eerst weten of er intresse voor is
Marlies1
Geplaatst: 19-04-09 09:40
Graag, Saffier We willen graag een hoofdfoto die horizontaal genomen is en dan en profile, zoals deze bijvoorbeeld http://www.bokt.nl/wiki/Afbeelding:Arab ... fdfoto.jpg Een standfoto hebben we al, maar misschien heb jij wel een mooiere, want de kwaliteit van de foto die er nu staat is niet je-van-het
ja, de moderators lezen zeker mee. Het is alleen vaak moeilijk om meteen een artikel te hebben waar een bepaalde foto bij past. Dus als je zelf een artikel weet waar we een foto bij zouden kunnen zetten dan mag je het altijd zeggen. Anders zullen we een foto gebruiken zodra we een artikel hebben waar hij goed bij kan.
Spots op mijn paard haar hoofd. De witte stipjes zijn erbij gekomen daardoor, maar ook de voskleurige die je in haar bles ziet. Eventueel voor bij kleurmutatie/birdspotting?[dacht dat dat t woord was]
Voor het artikel over afrasteringen zou een omheining dmv hout, gaas, sloot, wal+heg nog toegevoegd kunnen worden.
ellepel
Geplaatst: 04-05-09 16:01
afrastering: breed lint boven en draad onder:
gaas en draad:
hout; heb je daar wat aan? of moet het meer hout om een weiland zijn?
ellepel
Geplaatst: 04-05-09 16:20
foto voor het artikel paddock:
Zirkonia
Geplaatst: 04-05-09 19:07
Ellee schreef:
Spots op mijn paard haar hoofd. De witte stipjes zijn erbij gekomen daardoor, maar ook de voskleurige die je in haar bles ziet. Eventueel voor bij kleurmutatie/birdspotting?[dacht dat dat t woord was]
Jes
Geplaatst: 04-05-09 19:20
Ik zal morgen eens "stiekem" onderweg naar mijn werk een foto maken van een houten omheining. Ze hebben namelijk hele mooie. Nou alleen hopen dat ik het ook mooi op de foto krijg