Bij Lamoen staat dat er foto's nodig zijn maar er staan er wel bij het artikel vermeld?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlies1 schreef:
Marlies1 schreef:Gezien het bovenstaande:
SSDesign, zou jij de naam van je website helemaal bovenin of onderin de foto's willen plaatsen. Ik zou ook graag willen weten in welke klasse(n) de oefeningen op je foto's zijn uitgevoerd.
Amanda schreef:Actiefoto is misschien wel leuk voor bij het TinkerartikelIk heb nog een western + bitloos gereden tinker op de foto (heb hiervan ook nog foto's in actie):
Kan dat een Dr. Cook hoofdstel zijn? Dan zou het wel een mooie foto voor het artikel over bitloze optomingen zijnCitaat:Bitloze optoming (naam zou ik even na moeten zoeken):
http://www.amandafotografie.nl/Hoornaar/IMG_0143.JPG
Zou je die in een formaat van minimaal 640 x 480 pixels aan kunnen leveren? Op zich is er nog niet echt een artikel waar de foto bij kan, maar tot die tijd kan hij wel in de categorie 'gedrag'Citaat:Het kennis maken (snuffelen) bij onbekende paarden:
http://www.amandafotografie.nl/portretstand/IMGP0201.JPG
Cyntje schreef:Het kan inderdaad gebeuren dat er bij het artikel staat dat er nog foto's nodig zijn, terwijl er al wel 1 of meer foto's bij staan. Dan kan het zijn dat er nog meer (andere) foto's nodig zijn, maar het kan natuurlijk ook zijn dat we vergeten zijn de melding dat er foto's nodig zijn te verwijderenOk, bedankt
Bij Lamoen staat dat er foto's nodig zijn maar er staan er wel bij het artikel vermeld?
_Susan_ schreef:Voor de Holsteiner zijn we met name nog op zoek naar een hoofdfoto en een standfoto van een rastypische Holsteiner, maar foto's van een Holsteiner die niet springt, kunnen we misschien ook nog wel gebruikenIk zie dat je van de Holsteiner nog foto's mist.
Ik heb een Holsteiner ruin, als je wilt kan ik je die doorsturen.
Ik ben geen held met de pc, dus kan de foto niet voor je verkleinen.
verography schreef:Mja... ik zou dan ook niet zo goed weten waar ik die foto's moet zetten... Maar als iemand nu een artikel over de Doma Vaquera wil schrijven...?Nogmaals ik heb foto's voor de Doma Vaquera en Coboy of Indiaan. Interesse? Zag namelijk geen artikel hierover.
YWC schreef:Hebben jouw merrie en veulen wellicht bepaalde predikaten behaald? Ik meen ook keuringsfoto's te zien.Mocht je nog foto's willen van Welsh Cobs, gebruik gerust onderstaande :
/knip/
Het betreft hier mijn Welsh Cob merrie Rhanwid Daisy (°2001) op sommige staat ook haar veulen Ysewyn Dame Heather (°2007).
Met vriendelijke groet,
Stefan.
lifaya schreef:Van de laatste serie kunnen we (helaas) niets gebruiken, van de andere series heeft Banjer aangegeven welke ze op de Wiki heeft gezet.worden mijn foto's ook gebruikt?
SSDesign schreef:Die eerste foto is erg mooi! Die heb ik dan ook op de Wiki gezet, samen met de hoofdfoto: http://www.bokt.nl/wiki/Anglo-ArabierHierbij nog wat foto's van de anglo-arabier
/knip/
Hopelijk kun je er iets mee
Marlies1 schreef:YWC schreef:Hebben jouw merrie en veulen wellicht bepaalde predikaten behaald? Ik meen ook keuringsfoto's te zien.Mocht je nog foto's willen van Welsh Cobs, gebruik gerust onderstaande :
/knip/
Het betreft hier mijn Welsh Cob merrie Rhanwid Daisy (°2001) op sommige staat ook haar veulen Ysewyn Dame Heather (°2007).
Met vriendelijke groet,
Stefan.
Marlies1 schreef:Cyntje schreef:Het kan inderdaad gebeuren dat er bij het artikel staat dat er nog foto's nodig zijn, terwijl er al wel 1 of meer foto's bij staan. Dan kan het zijn dat er nog meer (andere) foto's nodig zijn, maar het kan natuurlijk ook zijn dat we vergeten zijn de melding dat er foto's nodig zijn te verwijderenOk, bedankt
Bij Lamoen staat dat er foto's nodig zijn maar er staan er wel bij het artikel vermeld?Hoe dat bij het artikel over de lamoen zit, weet ik eerlijk gezegd niet, maar als iemand een aanvullende foto heeft (die iets anders laat zien dan de foto's die er al bij staan) dan is die altijd welkom