Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:De huidige vind ik fijn omdat het duidelijk van voren is op 3 sporen
foto 1 heeft geen lengtebuiging
foto 2 heeft ietwat meer lengte buiging
foto 3 lijkt wel netjes, maar komt niet zo duidelijk uit door de genomen hoek
foto 4 idem dito, lijkt verder niet scherp en rommelige achtergornd
foto 5 is wijken over de hoefslag, totaal geen lengte buiging heeft niets met SB te maken
dus ik ga voor de huidige houden
Bettine schreef:Achja... Geen cap op?
Waarom zeuren jullie dan ook niet over de ruiters die een hoedje op hebben?
Dat biedt net zo min bescherming als een cap, maar omdat het dan toevallig Z ruiters zijn in hun proef mag het wel?
Bettine schreef:Achja... Geen cap op?
Waarom zeuren jullie dan ook niet over de ruiters die een hoedje op hebben?
Dat biedt net zo min bescherming als een cap, maar omdat het dan toevallig Z ruiters zijn in hun proef mag het wel?
sjaantje schreef:Met dressuur kun je er net zo hard af kletteren als met springen, hoor... Maar dat terzijde.
Citaat:Een ruiter met cap heeft de voorkeur, maar is geen verplichting. De Wiki is neutraal en geeft een realistische weergave van de paardensport.
Marlies1 schreef:Over wel of geen cap: [WZ] Richtlijnen vernieuwing foto'sCitaat:Een ruiter met cap heeft de voorkeur, maar is geen verplichting. De Wiki is neutraal en geeft een realistische weergave van de paardensport.
Kaygee schreef:Ik ga nog even goed kijken voor ik stem
Kaygee schreef:Ik ga voor nummer 2, hier kan je duidelijk zien dat het paard op 4 sporen loopt, dat vind ik toch het belangrijkst bij SB.
Kaygee schreef:Ik ga nog even goed kijken voor ik stem
sronnie schreef:Kaygee schreef:Ik ga nog even goed kijken voor ik stem
Dat lijkt mij heel verstandig gezien ik je eerdere bericht zag waar ik toch wel heel erg van schrok!
Kaygee schreef:Tss... Ga jij dan eens even van jouw rijden dan de PERFECTE foto's laten maken en zet die dan bij alle gangen. Alsjeblieft zeg.. Dit is vooralsnog een forum. Niet iedereen rijdt perfect en dingen worden niet altijd perfect uitgevoerd maar ga niet zo'n bullshit discussie houden over iets wat ik hier nou een relatief onbelangrijk iets vind..