66.
Groep

Hoe hangt dit bit aan het hoofdstel?
Hoe zit het bit er zonder het hoofdtel eruit?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pelryo schreef:ik heb toevallig een ongebroken kneveltrens voor kleine pony's. ik kan je eventueel de link wel geven van de webshop?
tevens heb ik nog een bitje te koop maar ik weet niet hoe die heet en of je hem misschien al hebt?
http://i37.photobucket.com/albums/e83/L ... MG0606.jpg
Citaat:Mijn zus die mij jaren geleden op het idee gebracht heeft door het paardenboek "Het Ruiterhandboek geschreven doorr Sarah Muir en Debby Sly" als cadeau te geven. Dit boek is een waardevolle leidraad geworden.
Biertabje schreef:ben wel jaloers op jouw verzameling
ik heb echt een bittentik
ik moet ook altijd op concours in die mooie vrachtwagen loeren naar aparte bitten
d0nnaa_dan schreef:Hij deed 't perfect!
Enne, wat bedoel je met welke browser ik gebruik?(hoezo blond....
)
Sabin_e schreef:Wauw goede site Magda! Hij deed het bij mij bij firefox en ook bij internet explorer
Netjes gedaan. En ik wil je nog steeds wel helpen met uitbreiding e.d. als je dat ook wil
salome_maybe schreef:een typo foutje bij je dank woord:Citaat:Mijn zus die mij jaren geleden op het idee gebracht heeft door het paardenboek "Het Ruiterhandboek geschreven doorr Sarah Muir en Debby Sly" als cadeau te geven. Dit boek is een waardevolle leidraad geworden.
en de tekst bij de tekening van hoe het hoofdstel in werkt is op mijn laptop bijna niet te lezen![]()
maar voor de rest ziet het er heel mooi en professioneel uit hoor!!!