Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
D_Cartigny schreef:Ik wil graag ook me galop foto's er op zetten. Maar ik krijg het niet voor elkaar
crossmonster schreef:Kir_Ples schreef:Ik heb hier ook nog een foto, de foto is wel van een jong paard.
En ik heb toestemming om deze te plaatsen.
Ik vind hem zelf wel erg fijn omdat het paard wel lekker zit.
Meen je dit nu serieus, sorry maar kijk eens goed.
Buiten dat er een slof aanhangt, zit het paard In de verkeerde galop of overkruist.
Sorry dat ik nu ga katten,maar jij zegt dat betinne haar foto slecht is. En dan kom je zelf met een foto die gewoon totaal fout is??
CleovG schreef:Maar het komt op mij over of dat ze de slof op zich fout vindt.
Kir_Ples schreef:CleovG schreef:Maar het komt op mij over of dat ze de slof op zich fout vindt.
Ik vind de slof foto in der profile pas fout.
Maar goed, laten we hier niet over discusseren.
Kir_Ples schreef:CleovG schreef:Maar het komt op mij over of dat ze de slof op zich fout vindt.
Ik vind de slof foto in der profile pas fout.
Maar goed, laten we hier niet over discusseren.
Essiie schreef:ik vind dat het paard van Berttina meer op de kont gezet moet worden, daarom lijkt het mij geen goede wiki foto.
LoveLeandro schreef:Essiie schreef:ik vind dat het paard van Berttina meer op de kont gezet moet worden, daarom lijkt het mij geen goede wiki foto.
ben ik het mee eens.Mag iets losser in de achterhand, waardoor hij makkelijker gaat zakken. Wel moet ik zeggen dat je je paard leuk voor elkaar hebt! Je rijd hem ook netjes! (Je topic gezien laatst) Maar ik zou iets meer lossigheid willen zien.
De foto's van Theo (Spargo) en Kirsten (Jazz) vind ik heel goed, misschien even degene vragen die de foto van jazz heeft gemaakt? Die zit ook op bokt.
Die foto's van Smeetjoew vind ik niet genoeg verruimen, dat is eerder een goede arbeidsgalop, met veel sprong. En hij kantelt het hoofd heel iets, waardoor het een iets minder mooi beeld is.