Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fokfanaat schreef:is gewoon de bewegingsafloop:
pol013 schreef:@ wiseguy, De aanleuning... Ik vind dat het paard net iets te veel vastgehouden wordt/ achter de loodlijn blijft.
Verder wel een fijne foto
DresslOver schreef:Sorry, maar ik vind de laatste foto van wiseguy nou geen echte uitgestrekte draf. Is imo de gewone draf van (sandreo?) het paard, deze is gewoon ruim, maar níet uitgestrekt.
Sizzle schreef:laten we er een van fokfanaat nemen. Het is wel zo leuk om een bokker in de wiki te hebben toch?
wiseguy15 schreef:pol013 schreef:@ wiseguy, De aanleuning... Ik vind dat het paard net iets te veel vastgehouden wordt/ achter de loodlijn blijft.
Hij word niet vastgehoudende ruiter heeft zijn handen ver naar voren, maar ze kunnen wel blijven mieren****en over dé "perfecte" foto, maar die is er toch niet
. Geen enkele foto is perfect
Esperanza schreef:wiseguy15 schreef:Hij word niet vastgehoudende ruiter heeft zijn handen ver naar voren, maar ze kunnen wel blijven mieren****en over dé "perfecte" foto, maar die is er toch niet
. Geen enkele foto is perfect
De perfecte foto is er zeker wel! Ik vind ook dat de aanleuning van die foto niet ok is, hij loopt achter de ll en dat kan nooit de bedoeling zijn.
De foto´s van de schimmel vind ik ook wel aardig. Dat vind ik wel de leukste van alle paarden die fokfanaat gepost heeft.
fokfanaat schreef:hmmm teveel op de voorhand.
DresslOver schreef:Deze is wel echt geweldig![]()
http://www.chromadane.com/PirateTrot.jpg
Kijk vooral ook naar de verlenging in het lichaam
wiseguy15 schreef:Ik denk dat de "perfecte" foto niet bestaatlaat mij eens een naar jouw mening "perfecte" foto zien