Jullie zijn echt super goed bezig met foto's aanbieden voor de Wiki. Ik ben erg blij dat het zo storm loopt en dat mensen ook graag willen helpen. Zo wordt de Wiki weer een stukje beter. Super!
Gypsylady
Geplaatst: 15-04-11 20:52
Ik weet niet waar al het beslag voor diend Deze toevallig wel dit is ijsbeslag De anderen zijn er hoofdzakelijk voor om het paard weer recht op de voeten te krijgen
Dit ijzer weet ik toevallig ook Werdt als dubbele ijzer onder een tuigpaard geschroeft Tilde die de benen nog hoger op Weet niet of het nog wordt gedaan bij de tuigpaarden
Pumbaa_
Geplaatst: 17-04-11 12:00
kunnen jullie iets met een foto van een sorraia paard (niet zo een bekend ras) :
Anoniem
Geplaatst: 18-04-11 19:32
Kunnen jullie met deze foto's iets voor leergedrag? Leren flemen door eerst de bovenlip te kriebelen, later door hand opsteken.
Ik kan eventueel ook een foto maken van vitaminebrokjes, voor bij supplementen? Verder wacht ik de update van de lijst nog even af
haboshof
Geplaatst: 18-04-11 19:59
Abces:
Doorgebroken abces:
Droes :
sallandval
Geplaatst: 18-04-11 20:22
nog een paar veulentanden!
Aurora3
Geplaatst: 19-04-11 12:28
sallandval, haboshof, Blijheid, Pumbaa_ en FloorHombre hebben pb over de foto's die zij geplaatst hebben.
Als er interesse in is, kan ik aan mijn dierenarts vragen of ik screenshots mag uit de echo van mijn paard. Hierop zijn de pezen te zien, waarvan er eentje structuur mist (is zo goed als afgescheurd).
Is dat interessant voor jullie? Eventueel kan ik shots vragen van alle keren dat we zijn geweest, dat je de verandering kan zien.
Ik kan deze week foto's maken van het bekappen, als die nog nodig zijn?! En ik zal eens kijken of ik paard zover kan krijgen om een foto van het gehemelte te maken.