11 april zal ik de foto met de meeste stemmen plaatsen op de Wiki

Huidige foto:

Foto's die jullie in het topic gekozen hebben als redelijke/goede foto's:
1.

2.

3.

4.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CleovG schreef:Ik heb toch liever minder kwaliteit met een rijtechtnisch goede foto, dan een fototechnisch geweldige kwaliteit met een rijtechnische baggerfoto.
RianneH schreef:Tja, op zich heb je gelijk... Maar ik als leek kan vrij weinig uit jouw foto's halen. Want ze zijn veelste ver weg genomen. Wil je ze uitvergroten, dan heb je grote kans dat ze zo slecht worden dat je ze meteen weg kan donderen.
Dus bij deze afstand.. Nee. Zelfde afstand als de wikifoto op dit moment en dan iets korrelig, ala.. Maar dit vind ik absoluut niet wikiwaardig.
Lielle schreef:Cleo, ik zou overigens graag eens van je willen weten wat je rijtechnisch fout vindt aan de foto? Ik zie er geen tactfout in, het is alleen ongebruikelijk moment. En de rest licht Rianne al toe.
Lielle schreef:houding ben ik met je eens (wel jammer dat je het zo bot verwoordt trouwensen nee, ik ben dit niet), stapmoment vind ik nog wel meevallen omdat het voorbeen mooi wordt weggezet.
marije, om eerlijk te zijn vind ik jouw foto's zowel fototechnisch als rijtechnisch (verlenging in hals bv) niet erg geschikt.
CleovG schreef:Lielle schreef:Cleo, ik zou overigens graag eens van je willen weten wat je rijtechnisch fout vindt aan de foto? Ik zie er geen tactfout in, het is alleen ongebruikelijk moment. En de rest licht Rianne al toe.
De houding van amazone is ontzettend slecht, en dit hoort wel degelijk bij de uitgestrekte stap. Uit de achterhand is niet op te maken dat dit een correcte uiitgestrekte stap is.
IkbenMarije schreef:De 2e klopt inderdaad niet helemaal, maar op de eerste foto verlengd het paard zijn hals mooi tot op borsthoogte en zijn passen zijn ruim en zetten ver weg.