Later van de week zal ik bij ITP ook nog de paardenfoto's plaatsen. Voor nu...even eerst de andere dieren.
Als iemand een snellere manier weet om foto's direct zichtbaar te maken dan imageshack, dan houd ik me aanbevolen...pffft...wat duurt dat lang!
Hierbij de foto's van mijn Nubische geiten.
dat zijn geiten die van oorsprong uit Noord Afrika en een deel van Azië komen. Het is een melkras.

En mijn hoogbejaard schaap van 14 (!) jaar oud:

Verder nog onze Hip. Ooit was het een wyandothennetje...todat de haan overleed. Toen transformeerde zij zich tot surrogaathaantje...een soort kruising tussen een kip en een haan: Hip dus...

De kraaikop. Beetje kaalgepikt achter op haar kop, want die is net nieuw in de toom.

Wat scharrelt daar?

En dan mijn hond. Ik vind haar altijd zo vrolijk. het is een lompe...maar ze is ook onbevangen en altijd goedgehumeurd. En fotogeniek, vind ik eigenlijk wel.

Tot slot mijn stoere kat. Hij ziet er misschien niet stoer uit...maar hij is dat wel.
Laatst had hij een grote ekster gevangen en mee naar huis gesleept en afgelopen weekend kwam hij met een wezel (!) aan!
Geen wonder dat hij destijds door een bunzing is gebeten...mijn kat heeft last van grootheidswaanzin... :lol:
Straks komt hij nog een keer met één van de ooievaars thuis, die rond ons huis vliegen... :lol:

Nou, wat vinden jullie van mijn beestenboel?
Als er vragen zijn hoor ik het graag.